با صدور پیامی

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، درگذشت خانم «فرزانه پزشکی» را تسلیت گفت

با صدور پیامی

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، درگذشت خانم «فرزانه پزشکی» را تسلیت گفت

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی با صدور پیامی، درگذشت خانم «فرزانه پزشکی»، فعال، مجاهد فرهنگی و مدرس دانشگاه را به خانوادۀ مرحومه و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد قمی» با صدور پیامی، درگذشت خانم «فرزانه پزشکی»، فعال، مجاهد فرهنگی و مدرس دانشگاه را به خانوادۀ مرحومه و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تسلیت گفت.

 

متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی -  به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت بانوی مجاهد فرهنگی سرکار خانم فرزانه پزشکی، باعث تأثر و تألم فراوان اهالی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی شد.
عمر کوتاه، ولی پربرکت او مشحون از اهتمام و مجاهدت شبانه‌روزی برای تحکیم ارتباطات ولایی بین اهالی فرهنگ و هنر ایرانِ سرافراز بر پایۀ محبت و مساوات بود.
خلوص، گمنامی و تأسی از سیره فاطمه زهرا سلام الله علیها، ارکان حرکت این بانوی حسینی خو و فاطمی روش است.
ضروری است تا ثبت و روایت زیست مجاهدانۀ ایشان در دستور کار قرار گیرد تا برای دوست‌داران فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی، چراغ و راه‌نما باشد.
رحلت این مجاهد و مادر نمونه را به همسر بزرگوار و دلداده‌اش، خانوادۀ محترم‌شان و جبهۀ فرهنگی انقلاب اسلامی تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال صبر و سکینه برای بازماندگان و رحمت و مغفرت الهی برای مرحومه را خواستارم.
ان شاءالله خدای تبارک و تعالی اسباب جبران این فقدان را برای هنر انقلاب اسلامی فراهم کند.

 خانم فرزانه پزشکی فعال و مجاهد فرهنگی؛ مدرس دانشگاه بود و بیش از یک دهه سردبیری، کارگردانی و ایده پردازی بسیاری از برنامه‌های صدا و سیما را برعهده داشت وی ششم مهر جاری در جاده دچارسانحه شده و بر اثر عوارض این سانحه، دار فانی را وداع گفت. 

1401/07/09

تعداد بازدید: 4

T

T