معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

سکوت ناشنوایان، آوای زندگی است

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

سکوت ناشنوایان، آوای زندگی است

حجت‌الاسلام رضا دیلمی گفت: سکوت ناشنوایان، آوای زندگی است و با این وجود، خود حقایق را می‌شنوند.

سکوت ناشنوایان، آوای زندگی است

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام رضا دیلمی در همایش "دستان گویا" که به مناسبت روز جهانی ناشنوایان در سالن ولایت اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد، اظهارکرد: سکوت ناشنوایان، آوای زندگی است و با این وجود، خود حقایق را می‌شنوند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزود: ناشنوایان اگرچه از نعمت شنیدن محروم هستند ولی نعمت‌های زیادی دارند که باید شکرگزار آن باشند.

وی اضافه کرد: واژه شکر ۷۵ بار در کتاب قرآن که کتاب رستگاری و عاقبت بخیری ماست آمده است و شکر نعمت، سبب افزایش نعمت‌های الهی می‌شود.

دیلمی گفت: خدا در قرآن می‌فرماید شکور باشید، به این معنا که با قلب و همه جوارح خود شکرگزار خدا باشید.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه شکرگزاری سه مرحله دارد، ابراز کرد: قبل از هرچیزی باید شکر قلبی داشته باشیم و مرحله بعد، شکر زبانی است و در بیان، شاکر خداوند باشیم و شکرارکانی مهمترین مرحله شکرگزاری و به این معنی است که تمام جوارح ما شکرگزار خدا باشد.

وی ادامه داد: در اسلام ناب و فرهنگ دینی، به بشریت، آموزش داده می‌شود که شاکر نعمت‌های الهی باشند و برای شکرگزار بودن، باید نعمت‌های الهی که خدا به ما عطا کرده را بشناسیم.

دیلمی بیان کرد: امروز دشمنان می‌خواهند به بهانه‌های واهی، ارزش‌های بزرگ ما مثل شهدا، امنیت و ولایت پذیری را خدشه دار کنند و ما باید در مقابل دسیسه‌های دشمنان، هوشیار باشیم.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزود: تبیین ارزش‌ها ، مصداق بارز شکرگزاری است و باید از هر روشی که امکان دارد در فضای حقیقی و مجازی ارزش‌ها را تبیین کنیم.

1401/07/12

تعداد بازدید: 4

T

T