۴۰ روحانی مبلغ زکات در شهرستانهای تایباد و باخرز فعالیت می‌کنند

۴۰ روحانی مبلغ زکات در شهرستانهای تایباد و باخرز فعالیت می‌کنند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد از فعالیت ۴۰ روحانی مبلغ زکات در شهرستانهای تایباد و باخرز خبر داد.

۴۰ روحانی مبلغ زکات در شهرستانهای تایباد و باخرز فعالیت می‌کنند

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علی اصغر علیپور رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد گفت: ترویج و نهادینه کردن سنت زکات و کمک به حل مشکلات محرومان و نیازمندان جامعه نیاز به مجاهدانی خستگی‌ناپذیر دارد و مبلغین، روحانیون و ائمه جماعات نقش مجاهدان خستگی ‌ناپذیر احیای این سنت حسنه الهی را برعهده دارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تایباد افزود: به طور ثابت ۴۰ روحانی در راستای طرح استقرار،هجرت و هدایت به مناطق دورافتاده و روستاها اعزام شده اند که ترویج و احیای زکات یکی از مهمترین مسائل تبلیغی و مورد هدف آنها است که این امر نقش مهمی در راستای ترغیب و تشویق روستاییان عزیز به پرداخت زکات داشته است.

حجت‌الاسلام علیپور گفت: در راستای محرومیت زدایی، توسعه و ترویج فرهنگ زکات و نهادینه کردن این فریضه الهی، با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) و روحانیون اداره تبلیغات اسلامی و ائمه جماعات اعتقادمان بر این است که اگر فریضه زکات احیا شود، بسیاری از مشکلات روستاها برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: باید مردم را بیش از پیش با ثمرات و نتایج مثبت زکات آشنا کرد و از توان و ظرفیت های منطقه در راستای فراگیر کردن زکات در جامعه استفاده نماییم.

1400/09/14

تعداد بازدید: 6

T

T