مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان:

مسابقات قرآنی در توسعه فرهنگی و دینی جامعه اثرگذار است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان:

مسابقات قرآنی در توسعه فرهنگی و دینی جامعه اثرگذار است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: مسابقات قرآنی در توسعه فرهنگی و دینی جامعه اثرگذار است و زمینه‌ساز ایجاد رقابت سالم برای یادگیری هر چه بهتر علوم قرآنی برای مخاطبان خواهد بود.

مسابقات قرآنی در توسعه فرهنگی و دینی جامعه اثرگذار است

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، حجت‌الاسلام احمد حاتمیان مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در گفتگو با روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان اظهار کرد: مسابقات قرآنی در توسعه فرهنگی و دینی جامعه اثرگذار است و زمینه‌ ایجاد رقابت سالم برای یادگیری هر چه بهتر علوم قرآنی را برای مخاطبان در هر سن و قشری فراهم می‌کند.

 

 

وی با اشاره به اجرای مسابقات قرآنی مدهامتان توسط کانون‌های فرهنگی مساجد اعلام کرد: برگزاری این مسابقات به دلیل تنوع مخاطبین کانون‌های فرهنگی به لحاظ جنسیت و سن و سال می‌تواند گام ارزشمندی در راستای تقویت بُعد قرآنی جامعه و شناسایی استعدادهای قرآنی در این استان باشد.

 

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با تقدیر از ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد در برگزاری این مسابقات بیان کرد: کانون‌های مساجد با فعالیت در سطح مسجد می‌توانند زمینه‌ساز گرایش و جذب کودکان، نوجوانان و جوانان به سمت مساجد باشند و برگزاری مسابقات قرآنی برای اعضا این کانون‌ها نویدبخش گرایش و جذب این افراد به سمت فعالیت‌های قرآنی است.

 

 

حجت‌الاسلام حاتمیان بیان کرد: جوانان و نوجواناني كه در مسابقات قرآني شركت مي كنند، مي توانند با رقابت در اين عرصه معنوي به توسعه فرهنگي هم كمك كنند.

 

 

وی يادگيري، حفظ و پرداختن به قرآن را بسيار حائز اهميت دانست و اضافه كرد:همگان بايد در عمل به قرآن و آموزه هاي اين كتاب آسماني اهتمام جدي داشته باشند.

1400/09/16

تعداد بازدید: 12
قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T