همایش توجیهی «مهرواره هوای نو» در شهریار برگزار شد

همایش توجیهی «مهرواره هوای نو» در شهریار برگزار شد

همایش توجیهی برای هماهنگی و برنامه‌ریزی درخصوص نخستین مهرواره «هوای نو» در شهرستان شهریار برگزار شد.

همایش توجیهی «مهرواره هوای نو» در شهریار برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران، حجت‌الاسلام صدقعلی جلیل‌زاده، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهریار، گفت: همایش توجیهی برای هماهنگی و برنامه‌ریزی درخصوص نخستین مهرواره «هوای نو» در شهرستان شهریار، برگزار شد.

این همایش با حضور مبلغان، مداحان، ذاکران اهل‌بیت(ع) و هیات مذهبی محوری شهرستان شهریار و با هدف هماهنگی و برنامه‌ریزی بیشتر برای برگزاری «مهرواره هوای نو»، در محل سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهریار، برگزار شد.

جلیل‌زاده، گفت: نخستین مهرواره برگزیدگان سال هیئت و تشکل‌های دینی جمهوری اسلامی ایران با عنوان «هوای نو»، به‌ عنوان یک رویداد مردمی غیر‌رقابتی به منظور گسترش همدلی و همسویی بین هیئت‌ها و تشکل‌های دینی، به طور رسمی و سراسری کار خود را آغاز کرده است.

وی، با تبیین اهداف مهرواره هوای نو، تصریح کرد: «هوای نو» در حرکتی تازه قصد دارد با استانداردسازی کار فرهنگی و معرفی شاخص‌های یک تشکل مردمی موفق به الگوسازی در این زمینه و سپس به الگونمایی در این حوزه بپردازد تا چراغ راهی برای مجموعه‌های نوپای فرهنگی ـ مردمی و خیمه‌ای امن برای مجموعه‌های باسابقه‌تر باشد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهریار، معرفی هیئت‌های خلاق و آشنایی مردم با آن را از جمله اهداف بیان کرد و در خاتمه متذکر شد: اولین دوره مهرواره در سه بخش ستایشگری اهل بیت، کتاب و هیئت در ۱۶ رشته برگزار می‌شود و باید سعی شود بهترین‌ها را معرفی کنیم.

1400/09/16

تعداد بازدید: 4

T

T