حجت‌الاسلام انصاری راد خبر داد ؛

آمادگی تبلیغات اسلامی هرمزگان برای اعزام مبلغ به مدارس

حجت‌الاسلام انصاری راد خبر داد ؛

آمادگی تبلیغات اسلامی هرمزگان برای اعزام مبلغ به مدارس

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: در شرایط حساس کنونی، اعزام مبلغ به مدارس و برگزاری گفتمان های دینی امری ضروری است و این اداره کل آمادگی لازم برای تحقق این امر مهم را دارد.

آمادگی تبلیغات اسلامی هرمزگان برای اعزام مبلغ به مدارس

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام علی اکبر انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در جلسه جهاد تبیین و اعزام مبلغ به مدارس که در سالن شهید حاجبی سپاه امام سجاد علیه السلام استان برگزار شد، اظهار کرد: حقیقت این است که در جنگ نابرابر و یک آزمون جدید و محکی که به همه اقشار جامعه وارد شده است، قرار داریم لذا نیازمند بازنگری در شیوه ها و برنامه‌هایی که تاکنون انجام شده و همچنین برنامه‌ریزی مجدد در آینده پیش رو هستیم.

وی افزود: اصل برنامه ریزی ها باید بر اساس غفلت دشمن و با هدف زمین گیر کردن او باشد، چرا که در شرایط کنونی، دشمن آرایش جنگ رسانه‌ای به خود گرفته است و باید با شناخت کامل از جبهه دشمن و امکانات و تجهیزات وی، به متناسب شرایط و اقتضایات وارد صحنه شویم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان ادامه داد: یا توجه به اینکه دشمن با برنامه ریزی، انسجام، مطالعه و... وارد میدان شده، ما نیز باید به تناسب همین شرایط پا به عرصه مبارزه با دشمن بگذاریم.

حجت‌الاسلام انصاری راد اذعان داشت: برگزاری گفتمان ها یا پرسمان های دینی در مدارس با سبقه ۲۰ ساله، نقش مهمی در تبیین و ترویج فرهنگ دینی و ... داشت که در برهه ای از زمان کمرنگ شده است. 

وی در ادامه تاکید کرد: در شرایط حساس کنونی، اعزام مبلغ به مدارس و برگزاری گفتمان های دینی امری ضروری است و سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان آمادگی لازم برای تحقق این امر مهم را دارد.

1401/07/24

تعداد بازدید: 4

T

T