رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار:

فعالیت های فرهنگی موجب کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه می شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار:

فعالیت های فرهنگی موجب کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه می شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار گفت: اهمیت به توسعه فعالیت های فرهنگی زمینه ساز کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه می شود.

فعالیت های فرهنگی موجب کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه می شود

به گزارش پایگاه خبری نهضت؛ حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا ضمن اهمیت افزایش فعالیت‌های فرهنگی اظهار داشت: شهرستان بیجار استعداد خوبی برای توسعه و تعمیق فعالیت‌های فرهنگی حوزه دین دارد و این امر مستلزم حمایت و برنامه ریزی دقیق برای اجرای فعالیت‌های فرهنگی است.

 

وی افزود: کیفیت بخشی به برنامه‌های فرهنگی نیازمند مشارکت همگانی و استفاده از ظرفیت آحاد مختلف به‌ویژه نسل جوان و نوجوان است.

 

حجت‌الاسلام جلیل مختاری نیا در ادامه به اهمیت کانون فرهنگی مساجد اشاره کرد و عنوان کرد: راه‌اندازی کانون‌‌های فرهنگی هنری مساجد گامی برای توسعه و ارتقای فعالیت ‌های فرهنگی در کشور است تا اعضای این کانون‌ ها در سطح شهر و روستا با استفاده از ظرفیت مساجد بتوانند برای تحقق اهداف فرهنگی گام بردارند.

 

وی همچنین افزود:کانون ‌های فرهنگی هنری بایدبا اجرای برنامه های دینی و فرهنگی افراد مختلف جامعه را به سمت مساجد جذب کنند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار در ادامه به برنامه های فرهنگی نیر اشاره و گفت: نهادینه‌ کردن برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در جامعه یک اولویت مهم و اساسی است و زمینه‌ساز تربیت دینی می شود.

 

وی عنوان کرد: برگزاری جلسات و برنامه‌های مذهبی باید در راستای رشد و ترویج اخلاق اسلامی جامعه انجام شود و به تقویت باورهای دینی مردم صورت گیرد.

 

حجت جلیل الاسلام مختاری نیا به اهمیت توسعه فعالیت های فرهنگی اشاره کرد و اظهار داشت: کانون مداحان، هیئات مذهبی، جمعیت بانوان فرهیخته، موسسات و مراکز دینی و قرآنی و در مجموع تشکل‌ها و مجامعی که در شهرستان وجود دارند بهترین ظرفیت برای اجرای بهتر و گسترده‌تر برنامه‌های مناسبتی و دینی هستند.

 

1401/07/28

تعداد بازدید: 4

T

T