مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل؛

13 آبان نماد انزجار ملت ایران از استکبار جهانی است

مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل؛

13 آبان نماد انزجار ملت ایران از استکبار جهانی است

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: یوم الله ۱۳ آبان سند مقاومت ، پایداری و نماد استکبارستیزی ملت ایران است.

13 آبان نماد انزجار ملت ایران از استکبار جهانی است

به  گزارش پايگاه خبري نهضت، حجت‌الاسلام حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده  با گرامی داشت روز ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، این روز را نماد پایداری در برابر استکبار جهانی عنوان کرد و افزود: سیزده آبان که در مبارزه و قیام دانش آموزان متعهد و بیدار بر ضد رژیم شاه و حامیان آن به‌ویژه استکبار جهانی ریشه دارد، نشانه آن است که این قشر آگاه و متعهد، در راه رسیدن به اهداف والا و عظیم انقلاب اسلامی، چه در زمان طاغوت و چه پس از پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی، از هیچ کوششی فروگذار نکرده است.
تبیین واقعیت‌ها و تولید محتوا باید در اولویت فعالیت‌های فرهنگی قرار گیرد
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به اینکه این ایام بهترین فرصت برای بازگویی وقایع و دسیسه‌های دشمنان است، اظهار داشت: امروز عملیات روانی دشمن بسیار پررنگ بوده و متاسفانه برخی‌ها نیز گرفتار هجمه رسانه‌ای شده‌اند، تولید محتوا و استفاده بیشتر از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ها در این شرایط ضروری است.
حجت الاسلام جعفرزاده با بیان اینکه همه دستگاه‌ها بر اساس قانون موظف هستند بخشی از اعتبارات خود را به تولیدات فرهنگی اختصاص دهند، گفت: ۳۶ هزار دانش‌آموز در کشور به شهادت رسیده، اما آنچنان که باید و شاید نتوانسته‌ایم کاری کنیم که در جامعه کنونی دانش‌آموزان این عزیزان را الگوی خود قرار دهند.
وی تاکید کرد: روز سیزدهم آبان به همه مستضعفان جهان آموخت که بر ضد مستکبران قیام کنند و حقوق از دست رفته خویش را از چنگال استکبار و استعمار بیرون کشند.
جنگ ادراکی و ترکیبی را با جهاد تبیین شکست می‌دهیم 
مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل با اشاره به اتفاقات اخیر، برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان امسال را مهم‌تر از سال‌های گذشته دانست و اظهار داشت: نظام سلطه جنگ ادراکی و ترکیبی را علیه کشور آغاز کرده و بعد از یک ماه تلاش فراوان، خوشبختانه توطئه‌های آنان با شکست مواجه شد.
حجت الاسلام جعفراده با بیان اینکه مراسم ۱۳ آبان امسال از اهمیت مضاعفی برخوردار است، گفت: امیدوارم امسال برنامه باشکوه‌تری نسبت به سالیان گذشته در استان اردبیل داشته باشیم.

1401/08/12

تعداد بازدید: 4

T

T