اعلام اسامی برندگان «جشنواره ملی حرف آورد» اردبیل

اعلام اسامی برندگان «جشنواره ملی حرف آورد» اردبیل

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: اسامی نفرات برتر «جشنواره ملی حرف آورد» استان اردبیل اعلام شد.

اعلام اسامی برندگان «جشنواره ملی حرف آورد» اردبیل

به گزارش پایگاه خبری نهضت، سارا حقی در گفتگو با روابط عمومی تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: طرح ملی حرف آورد با هدف تولید محتوای دینی، فرهنگی و تبلیغی و ایجاد زمینه برای حضور موثر بانوان در فضای مجازی، در اردبیل برگزار می‌شود.

وی از برگزاری این طرح در طول سال علی الخصوص ایام و مناسبات ملی و مذهبی اشاره کرد و گفت: در اربعین حسینی بیش از 2000 اثر در پیج حرف آورد استان اردبیل بارگذاری شد.

کارشناس فرهنگی بانوان در خصوص موضوعات آثار ارسالی به طرح حرف آورد اشاره کرد و گفت: در ایام اربعین حسینی موضوعاتی از قبیل معرفی شخصیت‌های اهل بیت (ع)، نقش خانواده در همراهی با  کاروان امام حسین (ع)، الگوهای موضوعی و ارتباط آن با امام حسین (ع)، امر به معروف ونهی از منکر، نماز، آزادگی ، نجابت، تبیین نقش بانوان درجامعه با الگوگیری از زنان و دختران درکربلا، اهمیت فرزند آوری در جامعه کنونی مطرح شد و مخاطبین در خصوص این موضوعات آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کردند.

حقی به اسامی برندگان این جشنواره ویژه ایام اربعین اشاره کرد و گفت: آیلین نوبهار از شهرستان بیله سوار، زهراشعبانی سقزچی از خلخال، ساراکاظمی، سهیلا فولادی، سارا مالکی، پریسا امین زاده و سیده رویا موسوی از اردبیل به عنوان نفرات برتر این جشنواره معرفی شدند.

 به هر یک از برندگان، از طرف اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، مبلغ ۳۰۰۰/۰۰۰ ریال اهدا خواهد شد.

1401/08/22

تعداد بازدید: 4

T

T