برگزاری گردهمایی مبلغات با محوریت «جهادتبیین» در آزادشهر

برگزاری گردهمایی مبلغات با محوریت «جهادتبیین» در آزادشهر

گردهمایی مبلغات با محوریت جهادتبیین با حضور حجت الاسلام عباسعلی گرزین مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان، (۲۲ آبان) در حوزه علمیه الزهرا(س) آزادشهر برگزار شد.

برگزاری گردهمایی مبلغات با محوریت «جهادتبیین» در آزادشهر
 
به گزارش پایگاه خبری نهضت، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در این مراسم گفت: در جریان اغتشاشات اخیر و فضای رسانه‌ای که در کشور ایجاد شد، دشمنان انقلاب با شیوه جنگ نرم بواسطه هزینه کمتر و دستیابی سریعتر به اهداف بدنبال چند قطبی سازی جامعه با طرح وارونه مسائل بودند.

حجت‌الاسلام گرزین با اشاره به اینکه در مسائل اخیر، ضرورت و اهمیت جهادتبیین بیش از پیش در جامعه نمایان شد، افزود: در فقدان جهادتببین دشمن با تحریف حقایق وارد میدان می‌شود و مطابق اهداف خصمانه خود سناریو چینی می‌کند.

وی با بیان‌اینکه اکنون دشمنان ایران، به دنبال ایجاد فضای ناامیدی در کشور هستند، اظهار کرد: تلاش‌های فعالان در عرصه‌های فرهنگی و دینی باید به همان سویی باشد که دشمنان آن را در نظر دارند، اکنون دشمنان قسم خورده ملت ایران، امید افراد جامعه را نشانه رفته‌اند و باید توجه کنیم که فعالیت‌های فرهنگی ما نیز با محوریت ایجاد امید در جامعه صورت پذیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه برگزاری سلسله نشست‌های جهاد تبیین با تکیه بر «مساله محور بودن» و با هدف افزایش سطح علمی طلاب و مبلغان بسیار تاثیرگذار خواهد بود، خاطرنشان کرد: طلاب حوزه‌های علمیه باید در کنار فراگیری علوم دینی در سطح جامعه حضوری گسترده داشته و شبهات دینی مردم پاسخگو باشند، لذا یکی از مهم‌ترین رسالت‌های دینی طلاب همین جهادتبیین است.

1401/08/23

تعداد بازدید: 5

T

T