مشارکت حوزه هنری شهر قدس در برنامه‌های هفته کتاب

مشارکت حوزه هنری شهر قدس در برنامه‌های هفته کتاب

مسوول حوزه هنری شهرستان قدس به تشریح برنامه‌های هفته کتاب پرداخت و گفت: حوزه هنری در تعامل با دستگاه‌های فرهنگی شهرقدس و در راستای سیاست‌های ترویج کتاب و کتابخوانی در برنامه‌های این هفته مشارکت فعال دارد.

مشارکت حوزه هنری شهر قدس در برنامه‌های هفته کتاب

به گزارش پایگاه خبری نهضت، «سید امیر حسینی» مسئول حوزه هنری شهرستان قدس از برگزاری آیین هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار در این شهرستان خبر داد و با تاکید براینکه حوزه هنری یکی از دستگاه‌های مشارکت کننده در این رویداد است، اظهار داشت: آیین هفته کتاب شهرستان قدس امروز و از ساعت ۱۵ در مجتمع حضرت باقرالعلوم (ع) برگزار می‌شود.

وی تجلیل از کتابداران و برترین‌های کتابخوانی شهرستان قدس را از محورهای اصلی این برنامه معرفی کرد و تاکید: حوزه هنری در تعامل با دستگاه‌های فرهنگی شهرقدس و در راستای سیاست‌های ترویج کتاب و کتابخوانی در برنامه‌های این هفته مشارکت فعال دارد و بخاطر اهتمام ویژه انتشارات سوره مهر حوزه هنری نسبت به ادبیات پایداری، دفاتر شهرستانی حوزه هنری مخصوصاً در شهرقدس در موضوع تولید کتاب و پرورش نویسنده و ادبیات و شعر فعالیت ویژه دارد لذا ما خودمان را در این زمینه مسوول می‌دانیم.

مسوول حوزه هنری شهرستان قدس پرداختن به هنر انقلاب و ادبیات پایداری را مهم‌ترین دستورکار دفتر حوزه هنری شهرستان قدس دانست و خاطرنشان ساخت: حوزه هنری تعامل و بهره‌گیری از پتانسیل‌های موجود در شهرستان قدس در تعامل با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، نهاد کتابخانه‌های عمومی و آموزش و پرورش را مهم می‌داند و از این ظرفیت برای پرورش هنرمند و توسعه تولیدات بهره خواهد گرفت.

حسینی درباره تولیدات ادبی حوزه هنری شهرستان قدس عنوان کرد: حوزه هنری شهرستان قدس به‌دنبال سوژه‌یابی مناسب از شهدای شاخص شهرستان و یا اتفاقات شاخص دوران دفاع مقدس است تا بتواند دستمایه‌های مناسبی را برای تولیدات ادبی ایجاد کند. برگزاری دوره‌های مختلف برای شاعران جوان، نویسندگان و محافل ادبی از جمله فعالیت‌هایی است که ما دنبال خواهیم کرد تا بتوانیم اتفاقات مهم انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را برای تاریخ ثبت و ضبط کنیم.

1401/08/24

تعداد بازدید: 5

T

T