سرپرست تبلیغات اسلامی بانه:

۱۷ تشکل قرآنی در بانه فعالیت دارند

سرپرست تبلیغات اسلامی بانه:

۱۷ تشکل قرآنی در بانه فعالیت دارند

حجت‌الاسلام رازیانی از افزایش تقاضای صدور مجوز خانه‌های قرآن شهری در بانه خبر داد و گفت: در حال حاضر ۱۷ تشکل قرآنی با مجوز رسمی از سوی اداره تبلیغات اسلامی در این شهرستان فعال است.

۱۷ تشکل قرآنی در بانه فعالیت دارند

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام عارف رازیانی سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه در گفتگو با خبرنگار نهضت اظهار داشت: با توجه به جایگاه و رسالت سازمان تبلیغات اسلامی و نقش مؤثر آن در آموزش‌های مختلف دینی و قرآنی و نیاز شهرستان برای ایجاد و افزایش خانه قرآن شهری و روستایی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه  اقدام به افزایش صدور مجوز خانه‌های قرآنی کرده است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بانه عنوان کرد: افزایش مراکز قرآنی در سطح شهر و روستا به‌منظور جذب فعالان قرآنی، تربیت نیروی نوجوان قرآنی، شناسایی استعداد‌های قرآنی در شهرستان بانه امری لازم است و در این راستا راه‌اندازی مراکز قرآنی می‌تواند به پیشبرد این اهداف کمک کند.

وی بیان کرد: استقبال و همکاری مربیان قرآنی از فعالیت مراکز و خانه‌های قرآنی شهری و روستایی در بانه موجب شده تا افزایش تعداد مراکز قرآنی در این شهرستان در دستورکار قرار گیرد.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه گفت: حضور و مشارکت مربیان در ارائه راهکار‌ها و طرح‌های نو به‌منظور پیشرفت و ارتقای فرهنگ قرآنی و نقش دارالقرآن در سطح شهرستان قابل تقدیر است.

حجت الاسلام عارف رایانی با اشاره به فعالیت مراکز تشکل‌های قرآنی اعم از موسسات، خانه قرآن شهری و روستایی اظهار داشت: استقبال از تشکیل خانه‌های قرآن شهری در شهرستان بانه بسیار خوب بوده و رو به افزایش است.

وی در پایان یادآور شد: پنج مورد تقاضا به‌منظور راه‌اندازی و صدور مجوز برای توسعه فعالیت‌های قرآنی در اداره تبلیغات اسلامی بانه در دست اقدام است.

1401/09/10

تعداد بازدید: 3

T

T