مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

بُعد مردمی بزرگداشت حاج قاسم حفظ شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

بُعد مردمی بزرگداشت حاج قاسم حفظ شود

حجت الاسلام عباسعلی گرزین گفت: حاج قاسم سلیمانی علمدار واقعی مطالبه گری آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران بودند و به همین دلیل باید بُعد مردمی بزرگداشت حاج قاسم حفظ شود.

بُعد مردمی بزرگداشت حاج قاسم حفظ شود
 

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام عباسعلی گرزین شامگاه چهارشنبه 16 آذرماه در جلسه عملیات حاج قاسم با فعالان فرهنگی گلستان که در سالن اجتماعات شهید سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزارشد، اظهار کرد: مراسم بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی مثل بزرگداشت محرم و ایام فاطمیه باید کاملاً مردمی، خودجوش و با شور و شوق آتش به اختیار مردم برگزار شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: مکتب حاج قاسم سلیمانی به عنوان یکی از منحصربه فردترین شهدای انقلاب اسلامی ایران که به عنوان مکتب شناخته شده در نوع خود کم نظیر است؛ ایشان یکی از نزدیک‌ترین سیره‌ها و کاملاً مماس با سیره نائبان امام زمان یعنی رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری را داشتند.

وی تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی علمدار واقعی مطالبه گری آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران بودند و به همین دلیل باید بُعد مردمی بزرگداشت حاج قاسم حفظ شود.

گرزین گفت: در وقایع ۷۵ روز اخیر در کشور شاهد حملات همه جانبه دشمنان بودیم که به خیال خام خود دنبال تغییر رویکرد جمهوری اسلامی بودند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: اگر حواس خود را جمع نکرده و از اصول انقلاب که مهمترین آن تعلق خاطر مردم به نظام است دفاع نکنیم در این صورت به اهداف شوم دشمنان کمک کرده‌ایم.

وی گفت: بعد از گذشت سه سال از شهادت سردار سلیمانی باید زمینه این را فراهم کنیم که مراسم بزرگداشت حاج قاسم امسال به صورت کاملاً مردمی برگزار شده و علاوه بر آن یکی از خودجوش‌ترین و مردمی‌ترین مراسم فرهنگی بعد از محرم و ایام فاطمیه باشد.

1401/09/17

تعداد بازدید: 5

T

T