رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار:

مبلّغين حافظان علم و آگاهي در جامعه هستند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار:

مبلّغين حافظان علم و آگاهي در جامعه هستند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار گفت: مبلّغين حافظان علم، دين و آگاهي در جامعه و هدایت مردم به سوی معارف اسلام ناب محمدی(ص) هستند.

مبلّغين حافظان علم و آگاهي در جامعه هستند

به گزارش پایگاه خبری نهضت؛ حجت‌الاسلام جلیل مختاری نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار در گفتگو با روابط عمومی اداره این شهرستان با اشاره به اهمیت تبلیغ توسط روحانیون اظهار داشت: تبليغ دين مخصوص مناسبت‌های خاص دینی و مذهبی نيست و مبلغین باید همواره در راستای اشاعه ارزش‌های دینی در جامعه تلاش کنند.

وی افزود: روحانيون در مساجد و روستاها بايد جوانان و نوجوانان را در مقابله با آسيب‌هاي اجتماعي راهنمايي كنند و ضمن آسيب‌شناسي معضلات نسبت به پاسخگويي به شبهات اقدام نمايند.

حجت‌الاسلام جلیل مختاری نیا در ادامه گفت: كار تبليغ مباحث ديني بسيار سخت و حساس است و مبلّغان بايد با تمام تلاش، اين امر را با روش‌هاي درست انجام دهند.

وي عنوان کرد: رسالت روحانيان پاسداري از اعتقادات مردم بوده و بايد در جلسات مذهبي كه فرصتي مغتنم است، مسائل اعتقادي مطرح شده و شبهات پاسخ داده شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در پايان ياد آور شد: روحانيت فاضل بايد به مطالعه دقيق بپردازند و آموزه‌هاي ديني و اسلامي را به نسل جوان گوشزد كنند.

 

1401/09/20

تعداد بازدید: 5

T

T