ثبت تشکل مردمی خواهران شهدا در استان خراسان شمالی

ثبت تشکل مردمی خواهران شهدا در استان خراسان شمالی

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اعلام این خبر گفت: تشکل مردمی خواهران شهدا در قالب کانون فرهنگی تبلیغی و باهدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نشر آثار شهدا ثبت می‌شود.

ثبت تشکل مردمی خواهران شهدا در استان خراسان شمالی

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، حجت‌الاسلام ناصر هدایتی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ضمن اشاره به برکت خون شهدا و لزوم بهره‌مندی از فضای معنوی خانواده‌های شهدا اظهار کرد: شهدا نگاهشان به ما است تا مسیرشان را ادامه دهیم، مطالبه گر باشیم و در قیامت از ما سؤال می‌کنند که برای ثبات و ماندگاری مکتب شهیدان چه گامی برداشتیم لذا لازم است در این مسیر همت و تلاشی مضاعف داشته باشیم.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی بابیان این‌که پیام شهدا را معمولاً خانواده‌های شهدا و به‌طور خاص خواهران شهید به تأسی از  حضرت زینب (س) ابلاغ می‌کنند، افزود: جمع‌آوری خاطرات شهیدان اهمیت بسیار زیادی دارد و مانند گنجینه دست‌نخورده‌ای است که در قلب خواهران شهدا باقی‌مانده و برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید از آن بهره برد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: خواهران بزرگوار شهدا گنجینه‌های گران‌بهایی برای روایتگری زندگی و سیره شهدا هستند و اطلاعات خوبی درباره شهدای دفاع مقدس و دیگر شهدای انقلاب و نظام اسلامی دارند و با استفاده از شناختی که این بزرگواران دارند می‌توان روایت جامعی از شهدا گردآوری کرد. 

حجت‌الاسلام هدایتی تصریح کرد: با ثبت کانون فرهنگی و تبلیغی خواهران شهدا و با همکاری بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و بنیاد شهید استان می‌توانیم آثار فاخر و ارزنده‌ای از خاطرات و سیره زندگی شهدای انقلاب و نظام اسلامی را تولید کنیم که شایسته شأن شهیدان باشد.

1400/09/28

تعداد بازدید: 13
قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T