نهمین نشست قرارگاه مسجد در هویزه برگزار شد

نهمین نشست قرارگاه مسجد در هویزه برگزار شد

حجت الاسلام حسن برهانی ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه از برگزاری نهمین نشست قرارگاه مسجد با حضور حجت الاسلام ساعدی امام جمعه موقت شهرستان و مبلغین اعزامی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه در محل این سازمان خبر داد.

حجت الاسلام حسن برهانی ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری نهضت از برگزاری نهمین نشست قرارگاه مسجد با حضور حجت الاسلام ساعدی امام جمعه موقت شهرستان و مبلغین اعزامی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه خبر داد.

حجت الاسلام برهانی عنوان کرد: این نشست‌ها ماهانه بصورت منظم با هدف هم افزایی و هم فکری بیشتر برگزار میشود که هدف از آن حرکت هماهنگ جامعه تبلیغی  متناسب با نیاز‌های جامعه است.

وی در ادامه از فعالیت مبلغین در سطح مدارس خبر داد و گفت: از ابتدای شروع سال تحصیلی، از همه ائمه جماعات مساجد خواستیم که علاوه بر فعالیت تبلیغی در مسجد، در سطح مدارس و بین دانش آموزان نیز حضور داشته باشند که بحمدالله این کار بصورت منظم و هفتگی در حال اجراست.

ریاست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه در ادامه با اشاره به تشکیل قرارگاه جهاد تبیین دانش آموزی در سطح استان عنوان کرد: با شروع سال تحصیلی جدید متناسب با نیاز مخاطبان محصل، قرارگاه دانش آموزی جهاد تبیین زیر نظر نماینده، ولی فقیه در استان خوزستان تشکیل شد که بحمدالله متناظر آن در سطح شهرستان نیز این قرارگاه شروع به فعالیت کرد و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه بصورت مستقیم مسولیت کمیته اعزام این قرارگاه را به عهده گرفته است.

وی با اشاره به ایام فاطمیه و همچنین سالروز شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: از همه ائمه جماعات مساجد و مدارس خواسته ایم تا در محلات و مدارس همراه با حرکت‌های خودجوش مردمی نقشی فعال ایفا نمایند.

1401/09/26

تعداد بازدید: 3

T

T