سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بانه:

جلسات آموزش قرآن موجب ارتقاء ارتباط اجتماعی می‌شود

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بانه:

جلسات آموزش قرآن موجب ارتقاء ارتباط اجتماعی می‌شود

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بانه گفت: برگزاری جلسات آموزش قران کریم در مراکز قرآنی باعث می‌شود تا افراد ضمن یادگیری در برقراری ارتباط اجتماعی نیز ارتقا پیدا کنند.

جلسات آموزش قرآن موجب ارتقاء ارتباط اجتماعی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت‌الاسلام عارف رازیانی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بانه شنبه(26 آذرماه) طی بازدید از خانه قرآن متقین در روستای سبدلو این شهرستان اظهار داشت: جلسات آموزشی قرآن فرصتی را برای حضور تمام افراد در هر قشر و صنفی مهیا می‌کند و بدون هزینه و تردد خاص، در محل زندگی و بدون کمترین مشکل می‌توانند به یکی از کلاس‌های آموزشی مورد نیاز دست پیدا کنند.

وی ضمن اشاره به حضور جوانان و نوجوانان در این جلسات عنوان کرد: هدف عمده در این تشکل قرآنی آموزش و ترویج مفاهیم قرآن کریم است.

حجت‌الاسلام رازیانی افزود: برگزاری گردهمایی‌های قرآنی به صورت دسته جمعی تداعی‌گر نوع خاصی از محافل و مجالس قرآنی است که در گذشته بیشتر نمود داشت و نقش این جلسات در انس بیشتر مردم با قرآن بر کسی پوشیده نیست چرا که باعث پیوند آن با مردم جامعه می‌شود.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیان داشت: یکی دیگر از مسائل مهم در جلسات قرآن، پرداختن به مفاهیم قرآن است و مربیان باید این وظیفه را به خوبی انجام دهند. 

گفتنی است؛ خانه قرآن متقین یکی از مراکز فعال قرآنی شهرستان بانه است که توسط خانم رقیه پناهی مدیریت می‌شود و 150 نفر مخاطب قرآن‌آموز دارد و در خانه عالم روستا مسقر است.

1401/09/26

تعداد بازدید: 3

T

T