سرپرست تبلیغات اسلامی سقز:

جهاد تبیین، امیدآفرینی و گفتمان‌سازی رویکرد اداره تبلیغات اسلامی سقز است

سرپرست تبلیغات اسلامی سقز:

جهاد تبیین، امیدآفرینی و گفتمان‌سازی رویکرد اداره تبلیغات اسلامی سقز است

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی سقز گفت: جهاد تبیین، امیدآفرینی و گفتمان‌سازی رویکرد اداره تبلیغات اسلامی سقز است و امیدواریم بتوانیم توسط حلقه‌های میانی که مجموعه‌های نخبگانی، فعالان فرهنگی، قرآنی و روحانیون که مجموعه‌های اثرگذار هستند این رویکرد را محقق کنیم.

جهاد تبیین، امیدآفرینی و گفتمان‌سازی رویکرد اداره تبلیغات اسلامی سقز است

به گزارش پایگاه خبری نهضت کردستان؛ حجت الاسلام سعدالله جمادیان، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی سقز در گفتگو با روابط عمومی این اداره جهاد تبیین را وظیفه همگانی دانست و اظهار کرد: همه ارکان و اجزاء نظام بویژه دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی در خصوص جهاد تبیین وظیفه مضاعف دارند.

حجت‌الاسلام جمادیان اظهار کرد: «جهاد تبیین» جهاد فکری، فرهنگی و تبلیغاتی در دفاع از دین و آرمان‌های انقلاب و امامین انقلاب است.

وی گفت: مقام معظم رهبری «جهاد تبیین» را یک فریضه قطعی و فوری دانسته‌اند و این موضوع بارها در بیانات مقام معظم رهبری مورد تأکید و اشاره قرار گرفته که این حاکی از اهمیت بسیار بالای موضوع است، لذا این امر در صدر برنامه‌های فرهنگی، دینی و تبلیغی اداره  تبلیغات اسلامی سقز است.

وی با بیان اینکه هیئات مذهبی کانون جهاد تبیین هستند، تاکید کرد: هیئت‌ها بستری برای جذب مخاطبان به ویژه جوانان و تبیین مسائل دینی و مذهبی برای این قشر هستند تقویت فعالیت‌ها و به‌کارگیری جوانان در هیئت‌های مذهبی یک اصل مهم و اساسی است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی سقز افزود: جهاد تبیین، امیدآفرینی و گفتمان‌سازی رویکرد اداره تبلیغات اسلامی سقز است و امیدواریم بتوانیم توسط حلقه‌های میانی که مجموعه‌های نخبگانی، فعالان فرهنگی، قرآنی و روحانیون که مجموعه‌های اثرگذار هستند این رویکرد را محقق کنیم.

1401/09/27

تعداد بازدید: 3

T

T