سرپرست تبلیغات اسلامی بانه:

محوریت برنامه‌های ایام فاطمیه(س) در کردستان جهاد تبیین است

سرپرست تبلیغات اسلامی بانه:

محوریت برنامه‌های ایام فاطمیه(س) در کردستان جهاد تبیین است

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بانه گفت: محوریت برگزاری برنامه‌های ایام فاطمیه(س) در سال جاری با موضوع جهاد تبیین، تربیت نسل سلیمانی، بیان نقش مادری و فرزندآوری و تفهیم جایگاه زن و مادر در جامعه و خانواده است.

محوریت برنامه‌های ایام فاطمیه(س) در کردستان جهاد تبیین است

به گزارش پایگاه خبری نهضت؛ حجت‌الاسلام عارف رازیانی، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بانه در گفت‌وگو با روابط عمومی این اداره ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: با توجه به تأکیدات و رهنمودهای‌های مقام معظم رهبری برنامه‌های دهه بصیرت با محوریت مردم و مشارکت خود آنها برگزار خواهند شد.

حجت الاسلام رازیانی عنوان کرد: با توجه به تداخل مناسبت‌های دیماه ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی دستگاه‌ها باید تلاش کنند با همکاری و تعامل، برنامه‌های این ایام را بصورت مردمی اجرا کنند و مکتب سلیمانی را سرلوحه کار خود در ستاد مردمی قرار دهند.

وی افزود: با توجه به اینکه از ۹ تا ۱۹ دیماه چند مناسبت بزرگ از جمله روز بصیرت، سالگرد وفات آیت‌الله مصباح یزدی، شهادت حاج قاسم سلیمانی، شهادت حضرت زهرا(س) و ایام فاطمیه و همچنین قیام مردم قم وجود دارد و تمام این مناسبت‌ها با یکدیگر به ویژه در مسئله بصیرت مرتبط هستند وظایف ما در اجرای این برنامه‌ها جدی‌تر و سنگین‌تر می‌شود.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی بانه تصریح کرد: بنا بر فراخوان انجام شده به همت اداره تبلیغات اسلامی بانه و همکاری هیئت‌های مذهبی بمدت سه شب ازچهارم تا ششم دیماه جاری مراسم سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) در حسینیه خاتم الانبیاء(ص) با حضور سخنرانان مجرب و مداحان توانمند با حضور خانواده‌ها برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه توجه به نقش مادری بخش مهمی از رویکرد و محوریت سازمان تبلیغات اسلامی در مراسمات دهه بصیرت و ایام فاطمیه خواهد بود، گفت: محوریت برگزاری مراسمات ایام فاطمیه در سال جاری با موضوع جهاد تبیین، تربیت نسل سلیمانی، بیان نقش مادری و فرزندآوری و تفهیم جایگاه زن و مادر در جامعه و خانواده است.

1401/10/03

تعداد بازدید: 6

T

T