مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان تاکید کرد؛

مردمی سازی مراسم معنوی اعتکاف

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان تاکید کرد؛

مردمی سازی مراسم معنوی اعتکاف

حجت الاسلام عباسعلی گرزین ضمن تاکید بر مردمی سازی مراسم معنوی اعتکاف در گلستان گفت: اعتکاف یکی از زیباترین مناسک دینی برای ارتباط عمیق بین انسان و خداوند است.

مردمی سازی مراسم معنوی اعتکاف

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام عباسعلی گرزین مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: اعتکاف یکی از زیباترین مناسک دینی ما برای ارتباط عمیق بین انسان و خدای خودش است.

وی بیان داشت: مقام معظم رهبری فرمودند اعتکاف نشان دهنده رشد معنویت در جامعه است لذا بنا بر این شد که برای گسترش این فرهنگ عبادی معنوی تلاش بیشتری خصوصا در بحث مردمی سازی اعتکاف صورت گیرد.

حجت الاسلام گرزین گفت: باتوجه بر اینکه استان گلستان پیشرو در برگزاری مراسم معنوی اعتکاف بوده و هم مسئولان فرهنگی خوب پای کار بودند، طبق تصمیم ستاد مردمی اعتکاف کشور، اولین نشست منطقه ای ملی اعتکاف با حضور مسئولان ارشد ستاد برگزاری اعتکاف و مدیران کل تبلیغات اسلامی 10 استان کشور در استان گلستان حاضر شدند و جهت برگزاری باشکوهتر مراسم معنوی اعتکاف در سال 1401 در ماه رجب به بحث و بررسی پرداختند.

وی ادامه داد: دشمن امسال تبلیغات پرهزینه ای را برای جوانان و نواجوانان ما به راه انداخته که القا کنند جوانان و نوجوانان ما از اعتقادات خودشان فاصله گرفتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان تاکید کرد: پیش بینی است امسال جمعیت دو برابری نسبت به قبل از کرونا در برگزاری مراسم معنوی اعتکاف استقبال داشته باشیم.  

1401/10/17

تعداد بازدید: 4

T

T