معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

خانواده در تراز اسلام ناب با حضور زنان انقلابی هویت پیدا می‌کند

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

خانواده در تراز اسلام ناب با حضور زنان انقلابی هویت پیدا می‌کند

حجت الاسلام دیلمی گفت: خانواده در تراز اسلام ناب با حضور مادر انقلابی و زن انقلابی هویت و معنا پیدا می‌کند.

خانواده در تراز اسلام ناب با حضور زنان انقلابی هویت پیدا می‌کند

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام رضا دیلمی معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در اظهار کرد: هفته زن بهترین فرصت برای تبیین عظمت الگوی فاطمی است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان یادآور شد: حضرت زهرا (س) در همسرداری، فرزندداری، مسائل اجتماعی، دفاع از ارزش‌ها و صیانت از جایگاه رفیع امامت و ولایت و تلاش برای همبستگی، الگویی ماندگار و بی بدیل برای همه بشریت است.

وی اضافه کرد: جهان تشنه شنیدن معارف فاطمی است، اگر نگاهی به آموزه‌های دینی و اسلامی داشته باشیم بانوان در قامت اسلام ناب یکی از مهمترین ارکان تربیتی در سیر تمدنی و جامعه پردازی هستند.

دیلمی افزود: خانواده در تراز اسلام ناب با حضور مادر انقلابی و زن انقلابی هویت و معنا پیدا می‌کند، همان مادرانی که امروز در قامت انقلاب اسلامی و با تاسی سیره زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) و بر اساس منظومه فکری رهبر معظم انقلاب الگوی سوم زن را به جهانیان معرفی کردند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: هیچ دوره‌ای مانند امروز این تعداد زنان متخصص، متفکر، مجاهد انقلابی را نداشته‌ایم و این امر به برکت انقلاب اسلامی و خون مطهر شهدا محقق شده است.

وی ادامه داد: امروز نظام سرمایه داری و تمدن پوسیده جهان غرب برده داری نوینی را بعد از انقلاب صنعتی شروع کرده و به واسطه آن کرامت زنان جامعه را تحقیر و تبدیل به کالا کرده است.

دیلمی تصریح کرد: در منظومه فکری و مادی غرب تمام اهداف آنها رسیدن به قدرت، ثروت و منافع مالی است و جوانان و نوجوانان باید نسبت به این مسائل آگاهی پیدا کرده و جایگاه زن در جوامع غرب را بدانند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: تمام ارزش‌ها و انسانیت جامعه بانوان در دنیای غرب به تمسخر گرفته شده و نوجوانان باید این مسائل را بدانند و تحلیل درستی به آنها داده شود.

1401/10/26

تعداد بازدید: 4

T

T