در بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل عنوان شد:

حماسه ۹ دی نشانگر اعتقاد و پایبندی مردم به ولایت فقیه است

در بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل عنوان شد:

حماسه ۹ دی نشانگر اعتقاد و پایبندی مردم به ولایت فقیه است

اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در بیانیه ای عنوان کرد: حماسه ۹ دی جلوه ای بارز از پایبندی مردم به ولایت فقیه است.

حماسه ۹ دی نشانگر اعتقاد و پایبندی مردم به ولایت فقیه است

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، در آستانه حماسه عظیم ۹ دی، روحانیون، مداحان، تشکل های دینی،جامعه قرآنی، بانوان فعال فرهنگی و تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با انتشار بیاینه ای این روز بزرگ را گرامی داشته و بر حضور پرشور مردم در مراسم روز بصیرت تاکید کردند.

در متن این بیانیه آمده است:

ملت بزرگ ایران اسلامی در ۹ دی نشان دادند به این جمله امام (ره) که فرمودند «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت تان آسیب نرسد» معتقد و پایبندند.

حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایت مدار ایران اسلامی در راهپیمایی این روز بزرگ، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات مردان و زنان ایرانی است که ثابت کرد ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه ای دیگر آفریده و دشمنان خدا و دین خدا را مأیوس و ناامید ساختند.

مردم ایران در تمام صحنه های تاریخی نظام شکوهمند اسلامی اعلام کرده اند که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده و با صدای رسا اعلام می‌کنند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد، در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد.

ما روحانیون، مداحان، تشکل های دینی،جامعه قرآنی، بانوان فعال فرهنگی و تبلیغی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل همواره در دفاع از آرمان های انقلاب و نظام اسلامی ثابت قدم بوده و با اتحاد و همبستگی در راه پیشرفت و آبادانی کشور و اعتلای فرهنگی اسلامی تلاش خواهیم کرد.

1400/10/08

تعداد بازدید: 6

T

T