مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه در نمایشگاه لباس محلی و توانمندی بانوان:

ضرورت ارائه الگوی ایرانی-اسلامی جایگزین مدهای غربی

مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه در نمایشگاه لباس محلی و توانمندی بانوان:

ضرورت ارائه الگوی ایرانی-اسلامی جایگزین مدهای غربی

حجت الاسلام خلیفاوی از اهمیت اشاعه پوشش ایرانی-اسلامی در جامعه گفت و جایگزین کردن الگو‌های ایرانی-اسلامی به جای مُدهای غربی را ضروری دانست.

ضرورت ارائه الگوی ایرانی-اسلامی جایگزین مدهای غربی

نمایشگاه‌های پوشاک اسلامی ایرانی، سبب اشاعه پوشش اسلامی ایرانی در جامعه می‌شودبه گزارش روابط‌عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام علی خلیفاوی مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی هرمزگان بازدید از نمایشگاه لباس محلی و توانمندی بانوان شهرستان بندرلنگه گفت: باید با ایجاد تنوع در پوشش‌ ایرانی-اسلامی، بانوان را به تولید و استفاده از این نوع پوشش سوق دهیم.

وی با بیان اینکه برپاٰیی نمایشگاه‌های لباس ایرانی-اسلامی تأثیر بسزا‌ئی در امر فرهنگ‌سازی دارد، بیان کرد: برپائی چنین نمایشگاه‌هایی سبب اشاعه پوشش ایرانی-اسلامی در جامعه می‌شود، چراکه با توجه به هجمه‌های فرهنگی غرب، ما باید فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه پوشش بانوان و مسائل فرهنگی در سطح شهر انجام دهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به اهداف برپایی نمایشگاه‌های لباس ایرانی-اسلامی اظهار کرد: ضرورت ارائه الگوی مناسب برای پوشش بانوان، جایگزین کردن طرح‌ها و الگوهای لباس ایرانی و اسلامی به جای مدهای غربی و احیاء و حفظ هویت ملی و دینی، از اهداف برگزاری نمایشگاه‌های مد و لباس ایرانی، اسلامی است.

حجت‌الاسلام خلیفاوی با بیان این مطلب که برپایی نمایشگاه باعث به وجود آمدن روحیه همدلی و در عین حال باعث گردهم آمدن افراد در کنار یکدیگر می شود، افزود: برپایی نمایشگاه باعث به وجود آمدن روحیه همدلی و دوستی بین افراد و جمعیت بانوان فرهیخته می شود و این همدلی باعث پیشبرد و به نتیجه آن به ثمر نشستند کار زنان این سرزمین به نحو احسن است.

سرپرست تبلیغات اسلامی بندرلنگه در پایان با تاکید بر اینکه باید بحث‌های آزاداندیشی با موضوع عفاف و حجاب در مساجد برپا کنیم، افزود: عفاف و حجاب و نهادینه شدن این فرهنگ عظیم و غنی اسلامی نیاز به تعاون و همدلی و فعالیت و کار جهادی دارد. ما باید بدانیم که این فرهنگ عظیم یک شبه نهادینه نمی‌شود، بلکه تمامی دستگاه‌های فرهنگی، مذهبی و آموزشی بایستی در این امر دخیل باشند.

 

1401/11/01

تعداد بازدید: 10

T

T