با حضور معاون فرهنگی استاندار هرمزگان:

دوره آموزشی جامعه شناسی فرهنگی در بندرعباس برگزار شد

با حضور معاون فرهنگی استاندار هرمزگان:

دوره آموزشی جامعه شناسی فرهنگی در بندرعباس برگزار شد

اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان دوره آموزش جامعه شناسی فرهنگی ویژه رؤسا و کارشناسان فرهنگی ادارات تبلیغات اسلامی سراسر استان را در بندرعباس برگزار کرد.

دوره آموزشی جامعه شناسی فرهنگی در بندرعباس برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام علی‌اکبر میرزایی مشاور فرهنگی استاندار هرمزگان در دوره آموزشی جامعه شناسی فرهنگی که با حضور کارشناسان فرهنگی ادارات تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: دین مبین اسلام و انقلاب اسلامی ایران به زن زندگی و حیات بخشید.

وی افزود: در دنیای امروز زنان با حفظ حجاب اسلامی توانستند نقش مهمی را در پیشرفت جامعه ایفا کنند، اما بعضا فکر می‌کنند زن بدون حجاب به آزادی واقعی می‌رسد یا به عبارتی به زن حیات می بخشند این در حالی است که زن بدون پوشش و حجاب دچار تزلزل شده و جایگاه خود را از دست می‌دهد.

مشاور فرهنگی استاندار هرمزگان ادامه داد: اگر بخواهیم زندگی را به معنای واقعی معنا کنیم باید بستری را فراهم کنیم که زن بتواند ظرفیت‌های خودش را به در جامعه به منصه ظهور برساند. 

حجت‌الاسلام میرزایی همچنین تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران زن حیات سیاسی اجتماعی و فرهنگی بخشید، مشارکت حداکثری دختران در کنکور، حضور بانوان در ادارات و سایر مشاغل بیانگر این موضوع است.

مشاور فرهنگی استاندار هرمزگان اضافه کرد: در جامعه امروزی، انقلاب اسلامی ایران به زن بها داده و این قشر تاثیرگذار جامعه به راحتی می‌تواند در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و حتی اقتصادی فعالیت کند و این بیانگر آن است که ما به خوبی توانسته‌ایم شعار «زن، زندگی، آزادی» را به معنای واقعی آن محقق سازیم.

1401/11/16

تعداد بازدید: 3

T

T