نشست هم افزایی تقویت گفتمان انقلاب اسلامی ائمه جماعات تبریز برگزار شد

نشست هم افزایی تقویت گفتمان انقلاب اسلامی ائمه جماعات تبریز برگزار شد

نشست هم افزایی تقویت گفتمان انقلاب اسلامی ائمه جماعات تبریز به همت اداره کل تبلیغات آذربایجان شرقی و با سخنرانی حجت الاسلام مسعود عالی برگزار شد.

نشست هم افزایی تقویت گفتمان انقلاب اسلامی ائمه جماعات تبریز برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، نشست هم افزایی تقویت گفتمان انقلاب اسلامی ائمه جماعات تبریز ظهر امروز سه شنبه به همت اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین مسعود عالی در این نشست با اشاره به ضرورت توجه به جهاد تبیین گفت: جهاد تبیین نیاز اصلی امروز کشور است و باید روحانیون جهاد تبیین را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

وی سپس با اشاره به محورهای جهاد تبیین افزود: تبیین بیانیه گام دوم انقلاب یکی از محورهای اصلی جهاد تبیین است، باید در جهاد تبیین دستاوردهای ۴۰ ساله نظام اعلام شود. دشمن به دنبال ناامید کردن مردم از انقلاب اسلامی ایران است و باید روحانیون در این خصوص هوشیار باشند.

این استاد و خطیب توانا با تاکید بر اینکه درخصوص جهاد تبیین همچنان محورهای مدنظر مقام معظم رهبری محقق نشده و جا برای کار بسیار است، افزود: یکی از محورهای مهم جهاد تبیین این است که  فساد و ناکارآمدی دوران پهلوی باید تبیین شود.

حجت الاسلام والمسلمین مسعود عالی ابراز داشت: سخنرانی برای جهاد تبیین کافی نیست و باید در جهاد خدمت گذاری کار کرد، روحانیون به مشکلات محلات ورود کرده و آنها را حل کنند.

وی افزود: محدوده کاری یک روحانی چهار دیواری مسجد نیست و باید مشکلات محلات توسط روحانیون شناسایی و با کمک خیران آنها را حل کرد.

1401/11/17

تعداد بازدید: 3

T

T