دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با مادر طلبه شهید

دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با مادر طلبه شهید

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان به اتفاق هیئت همراه با حضور در روستای فاضل آباد با مادر طلبه شهید ۱۴ ساله دیدار و گفتگو کرد.

دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با مادر طلبه شهید

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام عباسعلی گرزین، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان به همراه حجت‌الاسلام عین اله شهابی، امام جمعه و جمعی از طلاب آزادشهر با حضور در فاضل آباد با مادر طلبه شهید ۱۴ ساله دیدار و گفتگو کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام خمینی(ره) اظهار کرد: شهید سید محمود حسینی کوهستانی جزء جوانترین طلاب شهید هستند و همچنین بهترین الگو و اسوه اخلاقی برای نسل جوان و همه طلاب می باشد.

حجت الاسلام گرزین، ضمن قدردانی از زحمات مادر طلبه شهید سید محمود حسینی در تربیت این فرزند انقلابی، این شهید بزرگوار را نمونه بارز تربیت اسلامی و قرآنی دانست.

وی گفت: امروز عظمت و اقتدار ایران اسلامی مدیون خون شهدای هشت سال جنگ تحمیلی است و با وجود دل‌های بیدار و آگاه خون شهدا در کشور اسلامی ما هرگز پایمال نخواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: شهدا با بصیرتی که داشتند با فرمان ولی فقیه و امامشان حضرت امام خمینی (ره) به جبهه‌های حق علیه باطل رفتند و با نثار جان خود، دشمنان را زمینگیر و امنیت را حفظ کردند.

1401/11/20

تعداد بازدید: 4

T

T