تجلیل از فعالان اعکتاف شهرستان‌ها

تجلیل از فعالان اعکتاف شهرستان‌ها

مراسم تجلیل از فعالان اعکتاف شهرستان‌های استان زنجان با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

به گزارش روابز عمومی سازمان تبلیغات اسلامی،حجت الاسلام احمدی دراین مراسم ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد امام زمان (عج) گفت : سنت حسنه اعتکاف در سالهای اخیر مورد استقبال نوجوانان و جوانان ومتدینین واقع شده است . اگر به سالهای قبل نگاهی داشته باشیم در برخی از شهرستانها تعداد معدودی از افراد شرکت در این مراسم شرکت می کردند .

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان با بیان اینکه این اولین اعتکاف عمومی بعد از همگیری کرونا بود،گفت : حضور آحاد مردم در این مراسم معنوی بعد از دوسال وقفه بسیار چشمگیر بوده و  این حضور گسترده امسال مردم به خصوص دانش آموزان به برکت تلاشهای خستگی ناپذیر فعالان اعکتاف و شما خادمین مردم صورت گرفته است .

 احمدی درباره اهمیت برگزاری و حضور در اعتکاف خاطر نشان کرد :مراسم اعتکاف مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده و  به گفته مقام معظم رهبری یکی از معیارهای ارزیابی دین داری مردم اعتکاف و شب های قدر و مراسم مذهبی می باشد که مردم با حضور میدانی خود در برگزاری این مراسم با روشهای مختلف هزینه می کنند تا شعائر دین در جامعه گسترش پیدا کند .

وی با تأکید بر برنامه ریزی برای مراسم اعتکاف شبهای قدر در ماه مبارک رمضان افزود : ماه مبارک رمضان ماه نزدیکی قلبها به خداوند متعال است و باید بهترین و بیشترین بهره را از این ماه عزیز ببریم و به همین منظور برای حضور هر چه بهتر و بیشتر مردم در این مراسم برنامه ریزی ویژه صورت گیرد تا بتوانیم حضور معنوی مردم به خصوص دانش آموزان در این مراسم را فراهم آوریم .

گفتنی است، در پایان در این مراسم از فعالان اعکتاف شهرستانها تجلیل به عمل آمد .

1401/12/16

تعداد بازدید: 3

T

T