جلسه هم اندیشی اعضای ستاد نهضت تبلیغی زنان استان اردبیل

جلسه هم اندیشی اعضای ستاد نهضت تبلیغی زنان استان اردبیل

جلسه اعضای ستاد نهضت تبلیغی زنان استان اردبیل با هدف بررسی شیوه نامه های حرف آورد، رفیقانه و نظام تبیین برگزار شد.

جلسه هم اندیشی اعضای ستاد نهضت تبلیغی زنان استان اردبیل

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، سارا حقی مسئول امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل در این جلسه در سخنانی با تاکید بر مردمی سازی فعالیت ها و خروج از تصدی گری سازمان، همکاری اعضای ستاد نهضت تبلیغی زنان را در این امر موثر دانست و افزود: طرح ملی حرف آورد با هدف گفتمان سازی فعالیت ها با موفقیت و درصد بالای مشارکت مردمی در استان اردبیل اجرا شد.

وی استفاده از ظرفیت فرهنگی و تبلیغی مبلغات را در اجرای حرف آورد ضروری برشمرد و افزود: حرف آورد باید به جایگاھی برسد که مبلغات به آن اضافه شوند تا عامل موثری در افزایش سطح کیفی آثار و محتوا و نیز توان بالای رقابت در بین استان ها ایجاد شود.

مسئول امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل در تشریح شیوه نامه نظام تبیین مهم ترین هدف این طرح را مردمی سازی تبلیغ و انفعال زدایی از مردم عنوان کرد و گفت: استفاده از شبکه فعالین فرهنگی، رشد و توانمندسازی اعضای ستاد، تولید محتوا، و افزایش دامنه مخاطبان از مهم ترین ابعاد عملیاتی نظام تبیین است که بایستی به همت بانوان فعال فرهنگی و تبلیغی با برنامه ریزی و توجه به خروجی موثر کار، در سطح وسیعی از جامعه اجرا شود.

حقی اجرای طرح رفیقانه را از ابتکارات فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی در جذب نوجوانان و جوانان به سمت فرهنگ اصیل اسلامی عنوان کرد و گفت: شانیت بخشی به پدیده رفاقت، ایجاد زمینه برای تخلیه هیجانات دختران نوجوان و تشکیل گروه های دوستی دخترانه به صورت هدفمند و مسئله محور با موضوع دختران مستعد از مهم ترین اهدای اجرای طرح رفیقانه در استان اردبیل است.

وی بر ضرورت معرفی گروه های رفیقانه در مجموعه فعالان حرف آورد تاکید کرد و گفت: انتشار رسانه ای معرفی رفیقانه در قالب موشن، تیزر در فضای عمومی فرهنگی استان، ارتباطات ستاد استانی و تلاش برای یافت و جذب گروه های موجود از طریق شبکه ی مخاطبین نهادها و مؤسسات، خانوادگی، دوستان تحصیلی، معلمان و اساتید و.. . با همکاری و تعامل اعضای ستاد نهضت تبلیغی بانوان با مدارس، کانون های فرهنگی و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی انجام می‌شود.

در ادامه هر یک از اعضای ستاد نهضت تبلیغی بانوان استان اردبیل به ارائه نظرات و پیشنهادت خود در اجرای طرح های فرهنگی پرداخته و آمادگی خود را برای تولید نشریه رفیقانه و شناسایی مسائل مهم فرهنگی استان و برنامه ریزی برای رفع آسیب ها اعلام کردند.

در پایان احکام مسئولیت اعضای ستاد نهضت تبلیغی بانوان استان اردبیل با امضای مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل به بانوان حاضر در جلسه اعطا شد.

1400/10/24

تعداد بازدید: 7

T

T