امام جمعه اهل سنت آق‌قلا:

مهار تورم در گرو اطاعت و عمل به فرامین رهبر فرزانه انقلاب است

امام جمعه اهل سنت آق‌قلا:

مهار تورم در گرو اطاعت و عمل به فرامین رهبر فرزانه انقلاب است

آخوند عبدالرزاق رهبر گفت: مهار تورم در گرو اطاعت و عمل به فرامین بزرگان به خصوص رهبر فرزانه انقلاب است.

مهار تورم در گرو اطاعت و عمل به فرامین رهبر فرزانه انقلاب است

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، آخوند عبدالرزاق، رهبر امام جمعه اهل‌سنت آق‌قلا با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۲ به نام «مهار تورم، رشد تولید» از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: شروع امسال و تقارن آن با ماه مبارک رمضان سراسر نور ایمان و خیر برکت برای عموم مردم است.

امام جمعه اهل‌سنت آق‌قلا بیان کرد: هر ساله رهبری شعارهایی متناسب با شرایط و موقعیت کشور انتخاب کرده‌اند که در خصوص اقتصاد، رشد و تعالی و مسائلی ملت و نظام بوده و این مهم موجب خودکفایی در کشور شده است.

وی، نامگذاری سال ۱۴۰۲ با عنوان «مهار تورم، رشد تولید» نشانه هوشمندی مقام معظم رهبری و تدابیر ایشان دانست و گفت: بسیاری از مسائل مختلف در کشور ریشه در مسائل اقتصادی دارد این امر باعث شده که دشمنان از این امر سو استفاده کرده و کشور را به هرج و مرج بکشانند تا دستاوردهای نظام کمرنگ جلوه کند.

آخوند رهبر با بیان اینکه شعار سال قطعا به نفع ملت ایران خواهد بود، افزود: همه مسئولان و مردم و به خصوص بازاریان و تجار باید به بیان رهبری عمل کنند و وحدت و انسجام را در جامعه متبلور کنند عمل به این فرمایش مقام عظمای ولایت ایجاد اتحاد و همبستگی در جامعه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اگر در هر کشوری اتحاد باشد طغیان‌‏ها و کجروی ها از بین خواهد رفت، اظهار داشت: این دستور صریح قرآن است که باید در هر شرایطی از اولی الامر خود اطاعت کنیم که عمل به دستورات او عمل نمودن به دستورات قرآن است.

امام جمعه اهل‌سنت آق‌قلا تصریح کرد: پیام مقام معظم رهبری، دلسوزانه و برای ترقی و پیشرفت جامعه مفید خواهد بود و کشور را به قله‌های بزرگی می‌رساند و این مهار تورم در گرو اطاعت و عمل به فرامین بزرگان به خصوص رهبر فرزانه انقلاب است.

آخوند رهبر بیان کرد: رهبر انقلاب دارای تجربه‌های گرانقدر و مانند کارشناسی خبره و ماهر بوده که از روی بصیرت بلند خود این سال را به نام مهار تورم و رشد تولید نامگذاری کردند که قطعا خیر کثیری در آن نهفته است.

وی با اشاره به اینکه تحقق شعار سال در کشور را نیازمند وحدت و همدلی همه‌ جانبه دانست وگفت: مسئولان کشوری در خصوص شعار سال باید بسیار تلاش کرده و همچنین دولت سیزدهم برای تحقق شعارها و روزنه‌های امیدی  قدم بردارند.

1402/01/05

تعداد بازدید: 5

T

T