نماینده، ولی فقیه در استان هرمزگان:

حضور گروه جهادی تبلیغی در استان گامی موثر در راستای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب است

نماینده، ولی فقیه در استان هرمزگان:

حضور گروه جهادی تبلیغی در استان گامی موثر در راستای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب است

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده گفت: حضور طلاب خوش ذوق ویژه کودکان و نوجوانان در استان هرمزگان با این رویکرد جدید یک ضرورت است و زمینه‌سازی این مهم از سوی حجت‌الاسلام حقانی مدیرکل توانمند و خوش ذوق استان انجام گرفت که گامی موثر در راستای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب است.

حضور گروه جهادی تبلیغی در استان گامی موثر در راستای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب است

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی ، حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، در دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان و جمعی از روحانیون و مبلغان جهادی ضمن عرض تبریک ماه مبارک رمضان و ایام عید نوروز اظهار داشت: خدمات و فعالیت‌های صورت گرفته اداره کل تبلیغات اسلامی در این ایام، از سوی مبلغین خوش ذوق، کاری بس پسندیده است.

 

وی در ادامه افزود: با توجه به فعالیت‌های ارزنده‌ای که انجام گرفته است ضرورت دارد در سایر مناسبت‌های ملی و مذهبی نیز این برنامه با مشارکت سایر دستگاه‌ها در موقعیت‌های خاص و در طول سال استمرار پیدا کند؛ چرا که مهمانان و گردشگران زیادی به استان هرمزگان عزیمت دارند و شاهد ورود خیل عظیم مسافران و گردشگران به این استان در طول سال هستیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان بر اجرای فعالیت تبلیغی با گرایش کودک و نوجوان در استان تاکید و تصریح کرد: در برهه کنونی که دشمنان انقلاب چشم دوخته‌اند تا نسل نوجوان ما را به گمراهی بکشاند، برگزاری کارگاه‌های آموزشی با حضور طلاب خوش ذوق ویژه کودکان و نوجوانان در استان با یک رویکرد جدید یک ضرورت است و زمینه‌سازی این مهم از سوی حجت‌الاسلام حقانی مدیرکل توانمند و خوش ذوق استان انجام گرفت که این مهم گامی موثر در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب است.

 

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده، ولایت‌مداری را شرط اصلی تبلیغ جهادی دانست و تصریح کرد: مبلغان جهادی باید هر دو دانش و بینش لازم را فراگرفته و از زمان و موقعیت شناسی برخوردار باشند تا بتوانند به نحو احسن و اکمل رسالت خود را به پایان برسانند.

 

وی با اشاره به ویژگی‌های تبلیغ جهادی اضافه کرد: تبلیغ جهادی دارای ویژگی‌های به خصوصی همچون سازمان‌یافته، استفاده از خلاقیت، حداکثر بهره‌برداری از حداقل امکانات، تربیت مدیر جهادی فرهنگی، مطالبه‌گری از مسئولین ‌برای حل مشکلات مردم و تقویت محبوبیت روحانیت بین مردم می‌باشد.

 

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با تاکید بر این‌که تبلیغ جهادی فراتر از مناطق محروم کاربرد دارد اظهار کرد: یکی از ضروریات گروه‌ها و فعالان تبلیغی نیازشناسی مناطق و شهرها است و این مساله تنها به روستا و شهرستان منتهی نمی‌شود و چه بسا سایر مناطق بیشتر نیاز به فعالیت تبلیغی داشته باشند.

1402/01/07

تعداد بازدید: 3

T

T