رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار:

جشن روزه اولی‌ها در بیجار برگزار می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار:

جشن روزه اولی‌ها در بیجار برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام مختاری‌نیا گفت: جشن روزه اولی‌ها به مناسبت ماه مبارک رمضان در شهرستان بیجار برگزار می‌شود.

جشن روزه اولی‌ها در بیجار برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی،حجت‌الاسلام جلیل مختاري‌نيا، رئيس اداره تبليغات اسلامي بيجار اظهار کرد: ماه مبارک رمضان بهترين فرصت براي به دست آوردن كمال و معنويت است كه مي توان در آن به تقرب رسيد و حقايق را آنگونه كه هست نظاره كرد.

حجت‌الاسلام مختاري‌نيا ضمن اشاره به حديثي از ائمه معصومين که هرچيز بهاري دارد و بهار قرآن ماه رمضان است،عنوان کرد: اين ايام مبارک بهترين فرصت براي تأمل و تدبر در قرآن کريم اين کتاب نوراني است تا بتوانيم با بهره جستن از آن برنامه و روش زندگاني خود را در راستاي خواست خدواند متعال به کار گيريم.

وی به برگزاری برنامه های ماه مبارک رمضان اشاره کرد و بیان داشت: برگزاری مراسم جزء خوانی خانگی، جشن روزه‌اولی‌ها و اجرای نشست‌های طلاب و روحانیون در طول ماه مبارک رمضان در بیجار برگزار خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار افزود: محافل جزء خوانی قرآن کریم در شهر بیجار و شهرهای تابعه با حضور گسترده مردم مومن و خدا جوی بیجار برگزار می‌شود.

حجت الاسلام مختاری‌نیا به اهمیت تلاوت قرآن کریم اشاره کرد و گفت: اين ماه علاوه براين که ماه نزول قرآن و ماه هدايت بشر است ماه استغفار و آرامش روحي و معنوي بشر محسوب مي شود، در اين ماه است که زنگار از دل برداشته مي‌شود و قلب انسان سرشار نورانيت مي‌شود و ديگر جايي براي حضور شيطان باقي نمي‌گذارد.

1402/01/07

تعداد بازدید: 3

T

T