فرماندار دیلم:

سازمان تبلیغات اسلامی نقش مهمی در شناساندن فرهنگ و تمدن اسلامی دارد

فرماندار دیلم:

سازمان تبلیغات اسلامی نقش مهمی در شناساندن فرهنگ و تمدن اسلامی دارد

فرماندار شهرستان دیلم در دیدار و گفتگو با رئیس و کارکنان اداره تبلیغات اسلامی این شهر ستان، سازمان تبلیغات اسلامی را دارای نقش مهمی در شناساندن فرهنگ و تمدن اسلامی عنوان کرد.

سازمان تبلیغات اسلامی نقش مهمی در شناساندن فرهنگ و تمدن اسلامی دارد

 به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، محمد اسدی، فرماندار دیلم، امین خلیجی، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری دیلم با حجت‌الاسلام آیت اندرزیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار که در اداره تبلیغات اسلامی انجام شد، حجت الاسلام آیت اندرزیان اظهار داشت: برای ارتقاء سطح فرهنگ جامعه باید از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده کرد و مدیران اجرایی در دستگاه های دولتی باید نگاه ویژه ای به موضوع فرهنگ دینی جامعه داشته باشند و با تعمیق بخشی به برنامه های فرهنگی و فرهنگ سازی مناسب زمینه را برای عملی شدن فرمایش های مقام معظم رهبری در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان فراهم کنند.

وی با اشاره به ظرفیت ها و کارکردهای سازمان تبلیغات اسلامی در راستای تقویت بنیه  دینی مردم گفت: کار فرهنگی هم زمان‌بر و هم هزینه‌بر است و می طلبد در بعد اعتباری و مالی نگاه ویژه‌ای هم جهت توسعه زیرساخت های فرهنگی و هم تخصیص اعتبار از سوی کمیته اعتبارات شهرستان جهت حمایت از برنامه های دینی و ملی تشکل های دینی و قرآنی صورت پذیرد.

محمد اسدی، فرماندار دیلم در این دیدار بر نقش مهم تبلیغات اسلامی در توسعه فرهنگ دینی تاکید کرد و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی نقش اصلی را در معرفی و شناساندن اسلام و فرهنگ وتمدن اسلامی در جامعه ایفا می کند و عزم جدی ما نیز حمایت همه جانبه از سیاست های اجرایی این سازمان در سطح شهرستان است.

 

1402/01/19

تعداد بازدید: 8
قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T