با حضور علمای شیعه و سنی برگزار شد؛

افطاری وحدت و مقاومت در گنبدکاووس

با حضور علمای شیعه و سنی برگزار شد؛

افطاری وحدت و مقاومت در گنبدکاووس

افطاری وحدت و مقاومت با محوریت آزادی فلسطین با حضور علمای تشییع و تسنن در دفتر امام جمعه گنبدکاووس برگزار شد.

افطاری وحدت و مقاومت در گنبدکاووس

 

به گزارش پایگاه خبری نهضت، در این جلسه حجت‌الاسلام محمود ترابی امام جمعه گنبدکاووس تجمع صهیونیستی ها در ۸۰ سال اخیر در یک منطقه را نشانه وعده خدا دانست که در تیررس مسلمانان باشند.

وی با اشاره به تحلیل های رهبر معظم انقلاب درباره مساله فلسطین، ادامه داد: خداوند مقدر کرده که پیروزی بر دشمن غاصب صهیونیستی به دست جهاد اسلامی اتفاق بیفتد.

در ادامه حجت الاسلام سید علیرضا حسینی، مدرس حوزه علمیه بیان کرد: دشمنان به دنبال برهم زدن وحدت بین اهل سنت و تشییع هستند که الفت بین شیعه و سنی نقشه های دشمنان را نقش برآب می کند.

کمال آخوند غراوی، مدرس حوزه علمیه اهل سنت هم وحدت و دوری از تفرقه را برای همه مسلمین واجب و لازم دانست و افزود: نهال شجره طیبه وحدت که سال ۵۷ حضرت امام خمینی (ره) آن را کاشت با رهنمودهای خلف صالح ایشان رهبر معظم انقلاب با ایجاد صلح و وحدت به تمام ممالک اسلامی صادر شده است.

آخوند حقیقی، امام جمعه اهل سنت شهر کرند یکی از مهم ترین مسائل جهان اسلام را مسئله فلسطین بیان کرد و گفت: کشورهای اسلامی با وحدت، مقاومت و حمایت عملی زمینه ساز آزادسازی فلسطین شوند.

آخوند کسلخه، امام جمعه اهل سنت قره ماخر هم فلسطین را سنگ محک مسلمین دانست و ابراز کرد: هر کس از فلسطین حمایت کند مسلمان واقعی است.

1402/01/22

تعداد بازدید: 4

T

T