دوره آموزشی تفسیر سوره محمد (ص) برگزار می‌شود

دوره آموزشی تفسیر سوره محمد (ص) برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر از برگزاری دوره آموزشی ضمن خدمت تفسیر قرآن کریم سوره حضرت محمد (صلی الله علیه و آله وسلم) ویژه کارکنان دستگاه‌های دولتی استان در ماه رمضان خبر داد.

دوره آموزشی تفسیر سوره محمد (ص) برگزار می‌شود

 به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، جواد احمدی منفرد با اعلام این خبر گفت: همزمان با ماه رمضان با هماهنگی‌های به عمل آمده با مرکز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آینده‌نگری استان بوشهر و اداره کل تبلیغات اسلامی استان، یک دوره آموزشی با محتوای سوره حضرت محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) به ارزش ۲۸ ساعت آموزشی و به صورت غیرحضوری در بین تمامی دستگاه‌های دولتی استان برگزار می‌‎شود.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: هدف از برگزاری این دوره استفاده هر چه بهتر و بیشتر از برکات معنوی این سوره مبارکه و همچنین ایام ماه مبارم در بین کارکنان دولت عنوان کرد و گفت: آن دسته از کارکنان دولت  شاغل در ادارات و نهاد‌های دولتی می‌توانند با مراجعه به آدرس مرکز آموزش در فضای مجازی به نشانی: bums.smtc.ac.ir در این دروه آموزشی شرکت کنند.

احمدی منفرد در پایان گفت: مهلت ثبت نام دوره تا پایان ماه رمضان پیش بینی شده است و علاقه‌مندان می‌توانند جهت  پاسخگویی و رفع ابهامات با شماره تلفن‌های ۹۱۷۱۷۴۰۸۱۰ و ۹۱۷۳۷۱۳۱۰۷ تماس حاصل کنند.

1402/01/22

تعداد بازدید: 5

T

T