استاندار آذربایجان شرقی:

مبلغان دینی به دلیل برخورداری از منطق قوی می‌توانند بهترین تبیین گر باشند

استاندار آذربایجان شرقی:

مبلغان دینی به دلیل برخورداری از منطق قوی می‌توانند بهترین تبیین گر باشند

استاندار آذربایجان شرقی در دیدار با اقشار تاثیرگذار و مسئولین تشکل‌های دینی وابسته به اداره کل تبلیغات اسلامی، از علما، مبلغان، مداحان و سایر اقشار تاثیرگذار به عنوان بهترین تبیین گر نام برد.

مبلغان دینی به دلیل برخورداری از منطق قوی می‌توانند بهترین تبیین گر باشند

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، زین العابدین رضوی خرم،استاندار آذربایجان شرقی شنبه 26 فروردین در دیدار با تعدادی ازعلما، مبلغان، مداحان و مسئولین تشکل های مردم نهاد دینی، یکی از برکات انقلاب اسلامی را گسترش روزافزون معنویت در جامعه در سایه افزایش تشکل های دینی و مراسمات دینی ذکر کرد و ضمن ابراز رضایت از برگزاری مراسمات باشکوه در ماه مبارک رمضان و به ویژه شب های قدر، بر ضرورت تلاش همگانی بر احیای جایگاه معنوی استان متناسب با شان روحانیت نامدار استان و رونق هر چه بیشتر تبلیغ و ترویج اندیشه های دینی تاکید کرد.

وی حضور ارزشمند مردم در راهپیمایی 22 بهمن و روز جهانی قدس را خنثی کننده توطئه های دشمن خواند وگفت:  رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری، تلاش ها و رشادت های جبهه مقاومت به ویژه شهید سلیمانی و پشتیبانی مردم ایران و دیپلماسی فعال دولت، زمینه ساز روی آوردن کشورها به جمهوری اسلامی و خنثی کننده پروژه ایران هراسی است.

استاندار آذربایجان شرقی گفت: دشمن به دنبال سیاه نمایی از عملکرد اصل نظام و دستاوردهای آن و ناامید کردن مردم از آینده کشور است و به فرموده مقام معظم رهبری، جهاد تبیین پادزهر این حرکت است.

وی با اشاره به اراده دولت سیزدهم مبنی بر حمایت از فعالیتهای  مردمی در حوزه های فرهنگی و اجتماعی، آمادگی خود را مبنی بر برگزاری جلسات مجزا با اقشار تاثیرگذار و تشکل های مردمی و رفع موانع فعالیت شان اعلام کرد. 

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام سید محمود حسینی، مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، ضمن رائه گزارشی از عملکرد اقشار تاثیرگذار و تشکل های مردم نهاد دینی وابسته به اداره کل تبلیغات اسلامی استان، اعم از امامان محله، امامان پایگاههای فرهنگی - اجتماعی، روحانیون مستقر، مبلغین و مبلغات، مداحان، انجمن های اسلامی، موسسات و خانه های قرآنی، کانون های فرهنگی - تبلیغی، تشکل دختران حاج قاسم و مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا در حوزه نشر معارف دین و خدمات اجتماعی، توجه بیش از پیش به این تشکل ها و اقشار تاثیرگذار و رفع موانع ساختاری و حمایت قانونی و تسهیل شرایط فعالیت آنها را خواستار شد.

1402/01/27

تعداد بازدید: 4

T

T