مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

شهید الداغی نماد غیرت جوانان ایران اسلامی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

شهید الداغی نماد غیرت جوانان ایران اسلامی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل گفت: شهید حمیدرضا الداغی نماد جوان با غیرت و مظهر انسانیت در جامعه اسلامی است.

شهید الداغی نماد غیرت جوانان ایران اسلامی است

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده در مصاحبه ای با اشاره به شهادت حضرت آیت‌الله سلیمانی، سرگرد شهرکی و همسر ایشان و شهادت مظلومانه شهید الداغی افزود: حقیقتاً شهید حمیدرضا الداغی سبزواری سنگ تمام گذاشت و در دفاع از ناموس شهر و دیار خود و از جان خود گذشت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل تصریح کرد: شهید حمیدرضا الداغی نه‌تنها شهید غیرت و مردانگی، بلکه شهید ارزش‌هاست که با جوانمردی و شجاعتش نماد یک جوان با غیرت ایرانی به کشور معرفی شد، .

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی دشمن برای سست کردن بنیان خانواده‌ها و تغییر سبک زنگی در جامعه ایرانی اسلامی است، افزود: دشمن می‌خواهد بی‌بندوباری را در جامعه ما پیاده کند اما جوانان این سرزمین غیرت علوی دارند و شهید الداغی به مردم و مسئولین این پیام را دادند که جامعه به‌هیچ‌عنوان چنین ناهنجاری‌هایی را بر‌نمی‌تابد.

حجت الاسلام جعفرزاده خاطر نشان کرد: یکی از اهداف دشمن در جنگ شناختی، بدبین کردن مردم نسبت به ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی است و دشمن اخیراً در بحث حجاب با تمام ابزارها اقدام به قبح شکنی کرده تا به هر روشی به این نظام ضربه بزند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل ادامه داد: شهید «حمیدرضا الداغی» در راستای فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر ادای تکلیف کرده و وارد میدان می‌شود تا از ناموس دیگران صیانت کنند که در این راه هم به مقام والای شهادت نائل شد.

1402/02/18

تعداد بازدید: 4

T

T