با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان؛

حجت الاسلام محمدی، راهیار استانی شبکه امامت زنجان شد

با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان؛

حجت الاسلام محمدی، راهیار استانی شبکه امامت زنجان شد

تودیع و معارفه راهیار استان زنجان با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان و رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نهضت؛ تودیع و معارفه راهیار استان زنجان با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی استان، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان و رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گفت: یکی از بخش‌های شبکه راهیاری، راهیار استانی است که وظیفه آن پیگیری و حل مشکلات روحانیون عنوان هر استان به طور اختصاصی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان افزود: مبلغین و روحانیونی در سطح استان با مشکلاتی اعم از حوزه آموزش، مشکلات معیشتی و مشکلات محل استقرار و اسکان مواجه هستند.

حجت الاسلام احمدی تأکید کرد: راهیار استانی قرار است با احصاء و جمع‌آوری این مسائل و مشکلات با بهره‌گیری از ظرفیت‌های استانی و در مراحل بعدی، استفاده از امکانات مرکز نسبت به پی‌گیری و رفع مشکلات اقدام کند.

احمدی در ادامه به انتخاب حجت الاسلام محمدی به عنوان راهیار جدید استان اشاره کرد و گفت: حجت الاسلام محمدی از روحانیون فعال و توانمند استان با فعالیت بیش از ۲۰ سال سابقه امام جماعت مسجد و تجربه چندین ساله به عنوان امام جماعت موفق، فعالیت در دانشگاه و دفتر آیت االله جوادی آملی و در همچنین آشنایی با حوزه‌های مختلف فرد مناسبی برای راهیاری استان است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در ادامه از تلاش‌ها و زحمات و فعالیت‌های حجت الاسلام شجاعی تقدیر و تشکر و برای حجت الاسلام محمدی به عنوان راهیار جدی استان آروزی موفقیت کرد.

1402/02/19

تعداد بازدید: 3

T

T