بهره‌مندی عشایر از خدمات جهادگران تبلیغات اسلامی

بهره‌مندی عشایر از خدمات جهادگران تبلیغات اسلامی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوهرنگ گفت: به منظور تکریم عشایر و برای دومین سال پیاپی برنامه فصل استقبال (۲) با حضور مبلغین و مبلغات و مربیان قرآنی و نهاد‌های خدمات رسان استان خردادماه امسال اجرایی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی؛ حجت‌الاسلام علی نصیری با تاکید بر این که طبق فرمایشات امام خمینی (ره)، عشایر ذخایر انقلاب هستند و مسئولین موظّف هستند با رسیدگی به امور آن‌ها مشکلات را برطرف کنند اظهار داشت: ولایتمداری از ویژگی‌های بارز عشایر است و عشایر این خطه با تمام توان پشتیبان انقلاب، نظام و رهبری هستند.
وی با اشاره به فعالیت ۱۲ کمیته در زمینه‌های مختلف تبلیغی، پزشکی و دامپزشکی، آموزشی، فرهنگی، عمرانی و ... در برنامه فصل استقبال (۲) تشریح کرد:  در این طرح جهادی ۳۰ مبلغ با برپایی سیاه چادر در مناطق عشایرنشین و ۱۰ مبلغه و تعدادی بانوی مربی قرآن با حضور در مرکز شهرستان خدمات فرهنگی و قرآنی را در کنار خدمات سایر نهاد‌ها و دستگاه‌های مختلف از ۱۷ تا ۲۴ خرداد ارائه می‌کنند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کوهرنگ خاطرنشان کرد: سال گذشته علاوه بر خدمات رسانی در بخش‌های مختلف و دیدار چهره به چهره عشایر و روحانیون برای تبیین دستاورد‌های نظام و جهاد تبیین، باهمت جهادگران روحانی، تعداد ۸۰ نفر از عشایر زائر اولی شناسایی و به مشهد مقدس و کربلای معلی مشرف شدند.

 

1402/02/28

تعداد بازدید: 4

T

T