مرکز هنری رسانهای نهضت | نگاه حجتالاسلام مقدسیان به چگونگی شکلگیری نگرشهای دینی در کودکان؛
چگونه برنامههای فرهنگی میتوانند دین را برای نسل جدید جذابتر کنند؟
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح کرد:
محمدمهدی اسماعیلی انتشارات «بینالملل» را یکی از موثرترین نشرهای حوزه دانشگاهی دانست و گفت: نشر «بینالملل» یکی از فعالان عرصه ادبیات و من از مشتریان ثابت او هستم.
به گزارش روابطعمومی سازمان تبلیغات اسلامی، محمدمهدی اساعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه یکی از مشتریان همیشگی فروشگاه نشر «بینالملل» است، درخصوص این شرکت چاپ و نشر بیان کرد: یکی از فعالیتهای مهم سازمان تبلیغات اسلامی در عرصه چاپ و نشر کتاب، در انتشارات «بینالملل» به خوبی به منصه ظهور رسیده است، چراکه این انتشارات از جمله ناشران قدیمی در حوزهی کتابهای بزرگسالان و دانشگاهی است و به نظرم تا امروز توانسته گامهای موثری را در عرصه صنعت چاپ و نشر بردارد و صاحب نام باشد.
وی همچنین در ادامه به بازدید خود از کتابفروشی نشر «بینالملل» اشاره کرد و گفت: من خودم در این روزهای اخیر دیداری با دوستان نشر «بینالملل» داشتم و چند جلد کتاب هم از آنها خریداری کردم. درواقع من یکی از مشتریان تألیفات سازمان تبلیغات اسلامی هستم.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درخصوص ساز و کار همکاری وازرت فرهنگ و ارشاد اسلامی با سازمان تبلیغات اسلامی و در راستای اعتلای فرهنگ و پیشرفت صنعت چاپ و نشر کشور بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی همکار اصلی ما در حوزه اعتلای فرهنگ و هنر کشور است، چراکه سازمان تبلیغات نه تنها در حوزه تبلیغ دین، بلکه در عرصههای دیگر فرهنگی هنری اعم از سینما، ادبیات، برنامههای فرهنگی و ..... نیز فعال بوده و است.
1402/02/29
T
T