مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

هیئات مذهبی در عرصه جهاد تبیین متناسب با زیست بوم راهبری کنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

هیئات مذهبی در عرصه جهاد تبیین متناسب با زیست بوم راهبری کنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران عنصر زمان آگاهی را در تشکل‌ها و هیئات مذهبی مهم برشمرد و گفت: هیئات مذهبی در عرصه جهاد تبیین متناسب با زیست بوم راهبری کنند.

هیئات مذهبی در عرصه جهاد تبیین متناسب با زیست بوم راهبری کنند

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی ، حجت الاسلام محمد مهدی شریف تبار عصر پنجشنبه در دوره توانمندسازی و مهارت آموزی تشکل های دینی با بیان این که در دنیای کنونی یازمند همدلی و هم افزایی هستیم، به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه جهان در آستانه تغییر و نظم نوین و جدید است، افزود: نشانه‌های این تغییرات در حال هویدا شدن است و کسی که در عرصه جهاد تبیین فعالیت می کند، نقش مهمی در این حوزه دارد.

وی با اظهار اینکه هیئت ها و تشکل های دینی باید طرح ها و برنامه ها . نقشه های متناسب با زیست بوم عصر و زمانه داشته باشند، افزود: در عصر و زمانه ای که تغییراتی در دنیا ایجاد شده و معادلات دنیا در حال تغییر و دگرگونی ویژه‌ای است باید با برنامه عمل کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران کاهش و افول قدرت آمریکا ومنزوی شدن آن را از نشانه های تغییر و  ایجاد نظم نوین و جدید بیان کرد و گفت: انتقال قدرت از شرق به غرب و گسترش تفکر و جبهه مقاومت از دیگر نشانه های تغییر و نظم جدید جهانی است.

وی تاکید کرد: اگر می خواهیم در چهل واره دوم انقلاب اسلامی و در مسیر خودسازی، جامعه پردازی برای رسیدن به تمدن اسلامی گام برداریم، تشک ها و هیات مذهبی باید ناش وافر و ویژه‌ای داشته باشند.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران عنصر زمان آگاهی را برای تشکل ها و هیئات مذهبی مهم و ضروری دانست و گفت: تشکل ها . هیئات مذهبی یکی از کانون های معنویت افزایی در مسیر تمدن سازی است و باید راهبری مناسبی داشته باشند.

وی با بیان اینکه جنگ شناختی و ترکیبی تلفات زیادی را خواهد داشت، به نقش تشکل های دینی و هیئت ها اشاره کرد و گفت: دشمن در فکر قبضه افکار عمومی است و ما باید این مسیر را فتح کنیم.

 وی با گرامیداشت حماسه فتح خرمشهر بااشاره به فرمایش حضرت امام راحل خرمشهر را خدا آزاد کرد گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری خرمشهر های زیادی در پیش است و باید از این اندیشه ها و مرزها صیانت کنیم.

گفتنی است دوره توانمند سازی، معرفتی و مهارت افزایی هیات ها و تشکل‌های دینی در آوردگاه تمدنی با عنوان《دوره ماه》، در راستای ارتقاء آموزشی و توانمندسازی هیات ها و تشکل های دینی، سمن‌ها و مجموعه‌های مردم‌نهاد منطقه شمال کشور به مرکزیت استان مازندران در اردوگاه شهدای هفتم تیر رامسر، از سه شنبه 2 خرداد آغاز و در دو مرحله دو روزه به مدت ۴ روز ادامه خواهد داشت.

این دوره باحضور فعالان هیئات و تشکل های دینی استانهای شمالی کشور گیلان ،گلستان و مازندران ، در رامسر در حال برگزاری است.

1402/03/04

تعداد بازدید: 11
قلوبنا معکم
آیکون توانخواهان

T

T