به همت تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه صورت گرفت؛

برگزاری همایش "مساجد، طلایه داران جبهه فرهنگی" در شهرستان آذرشهر

به همت تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه صورت گرفت؛

برگزاری همایش "مساجد، طلایه داران جبهه فرهنگی" در شهرستان آذرشهر

همایش "مساجد، طلایه داران جبهه فرهنگی" با حضور ائمه جماعات و هیئت امنای مساجد  آذرشهر و به همت تبلیغات اسلامی و اوقاف و امورخیریه شهرستان برگزار شد.

برگزاری همایش "مساجد، طلایه داران جبهه فرهنگی" در شهرستان آذرشهر

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین رشتبری امام جمعه آذرشهر در این همایش که با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برکزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقامی چون حضرات آیات شهیدان مدنی و غفاری به عنوان مفاخر جاودانه شهرستان آذرشهر و پاسداشت دهه کرامت گفت: همه اقشار باید همچون گذشته و روزافزون تر از قبل در حفظ سنگر مساجد کوشا باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود حسینی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این همایش با تاکید بر اهمیت و لزوم میدان دادن به جوانان در مساجد اظهار داشت: بهتر است ارتباط هیئت های حسینی با مساجد حفظ شود و شروع و خاتمه برنامه هیئت های حسینی در مساجد باشد.

حجت الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین حسینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان نیز در این همایش گفت: اکنون جبهه عوض شده، دیگر دشمن در دهلاویه و خرمشهر کمین نکرده و هدف نهایی نیز دین زدایی است و همه موظف به حفظ دین هستیم و  کارکردهای اصلی مسجد در ابعاد مختلف از جمله کارکردهای عبودی، اجتماعی، فرهنگی، و خانوادگی این اماکن باید بیش از پیش احیا شود.

حجت الاسلام فصیحی رئیس تبلیغات اسلامی آذرشهر نیز در این همایش ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت های صورت گرفته در مساجد این شهرستان، خواستار اهتمام بیش از پیش در فعال سازی و رونق هر چه بیشتر مساجد شد و بر طنین انداز شدن ندای ملکوتی اذان در تمامی اوقات شرعی تاکید کرد.

گفتنی است در این همایش که با حضور قابل توجه ائمه جماعات و هیئت امنای مساجد آذرشهر برگزار شد، تعدادی از حاضران به نمایندگی به بیان پیشنهادها، مشکل ها و راهکارها در خصوص فعالیت های مساجد پرداختند.

1402/03/09

تعداد بازدید: 6

T

T