مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

تولیدکنندگان لباس به تعالی هویت ایرانی و اسلامی کمک کنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

تولیدکنندگان لباس به تعالی هویت ایرانی و اسلامی کمک کنند

حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین در آیین نخستین لباس در گرگان گفت: تولیدکنندگان پوشاک ایرانی و اسلامی ضمن حفظ و تثبیت هویت ایرانی اسلامی، آن را به تعالی نیز می‌رسانند.

تولیدکنندگان لباس به تعالی هویت ایرانی و اسلامی کمک کنند

 

به گزارش پایگاه خبری نهضت،  حجت‌الاسلام  گرزین  در آیین اولین و خاص‌ترین رویداد بزرگ و لباس در گرگان، اظهار کرد: پوشیدن لباس تمیز و مرتب در واقع احترام گذاشتن به مردم است و شخصیت و تفکر انسان را به دیگران می‌رساند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گاستان افزود: حرمت دیگران ایجاب می‌کند که لباسی که معرف شخصیت انسان است، مرتب و تمیز باشد، البته توصیه شده، این لباس نباید هر لباسی باشد، بلکه باید در عین آراستگی، وزانت هم داشته باشد.

وی با بیان اینکه فطرت توحیدی و پاک مردم ایران زمین از گذشته تاکنون وجود داشته است، گفت: ایران از قبل و بعد اسلام، اهل بلند همتی، وقارت، عظمت، بلندنگری و ایمان و تقوا بودند.

گرزین با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند نقطه اتکا و قوت که از ویژگی‌های ذاتی ایرانیان را هدف بگیرند، ادامه داد: بدون شک با خوش‌فکری، به روز بودن، بلندهمت بودن و ویژگی‌های شاخص و بارز ایرانیان باعث شده تا نقشه‌های دشمنان خنثی شود.

وی یادآور شد: تولیدکنندگانی که امروز در این رویداد حضور دارند، در واقع با هویت تاریخی ایرانی اسلامی به جنگ فرهنگی که دشمن به راه انداخته، رفته‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: تولیدکنندگان پوشاک ایرانی و اسلامی با وزانت و به روز بودن ضمن حفظ و تثبیت هویت ایرانی اسلامی، آن را به تعالی نیز می‌رسانند.

 

1402/03/11

تعداد بازدید: 5

T

T