به همت گروه جهادی شهید شاطری؛

برگزاری دوره تربیت مربی مشاور خانواده

به همت گروه جهادی شهید شاطری؛

برگزاری دوره تربیت مربی مشاور خانواده

دوره تربیت مربی مشاور خانواده با حضور فعالین فرهنگی ، طلاب و فعالین تربیتی به همت گروه جهادی شهید شاطری در اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار می شود .

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام تقی پور از مسئولین گروه جهادی شهید شاطری با اعلام این خبر گفت: دوره تربیت مربی مشاور خانواده با حضور ۷۰ نفر از فعالان فرهنگی، طلاب و فعالین تربیتی منطقه بیسیم زنجان با محوریت بانوان و خانواده طی ۲۰۰ ساعت آموزش برگزار می‌شود.

این فعال جهادی افزود: این دوره آموزشی ۲۰۰ ساعت می‌باشد که ۱۳۰ ساعت به صورت حضوری و ۲۰ ساعت آن به صورت مجازی می‌باشد و ۵۰ ساعت به صورت کارگاهی برگزار می‌شود.

آقای تقی پور ابراز داشت: به جهت مستقر بودن گروه جهادی شهید شاطری درمنطقه بیسیم زنجان، جامعه هدف دوره آموزشی برای این منطقه است و بانوان این منطقه پس از مصاحبه و گزینش برای این دوره تربیتی انتخاب شده اند.

وی خاطر نشان کرد: منطقه بیسیم زنجان را به ۵ پهنه با محوریت مساجد منطقه که عبارتند از مساجد فاطمه الزهرا، امام رضا، ۱۴ معصوم، اصغریه بیسیم و جواد الائمه بیسیم تقسیم بندی و تعریف کردایم و  مربیان تربیتی پس از گذراندن دوره‌ی آموزشی بر اساس قالب‌های تعریف شده برای هر پهنه به فعالیت می‌پردازند.

حجت الاسلام تقی پور در ادامه افزود: سرفصل‌های آموزشی در این دوره آموزشی مسائل مربوط به خانواده اعم از  تربیت فرزند، خودآگاهی،   فضای مجازی، فرهنگ خانواده و … می‌باشد که پس طی دوره آموزشی برای حل مسائل خانواده‌ها و ارتباط گیری با اهالی محل، مربیان تربیتی به مساجد منتخب تعیین شده اعزام خواهند شد.

مسئول گروه جهادی شهید شاطری گفت: استاد این دوره آموزشی حجت الاسلام والمسلمین مرادی کارشناس حوزه خانواده از قم می‌باشد.

1402/03/11

تعداد بازدید: 3

T

T