مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

امام (ره) روح اسلام ناب را برای ملت نمایان ساخت

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

امام (ره) روح اسلام ناب را برای ملت نمایان ساخت

حجت الاسلام عباسعلی گرزین گفت: امام خمینی (ره) با نهضت خویش، روح اسلام ناب محمدی (ص) و حقیقت دین را برای ملت ایران نمایان ساخت.

امام (ره) روح اسلام ناب را برای ملت نمایان ساخت

 

به گزارش پایگاه خبری نهضت، حجت الاسلام عباسعلی گرزین در مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی و قیام ۱۵ خرداد گنبدکاووس اظهار کرد: امام راحل با قیام خویش روحیه شجاعت، همت، اراده، غیرت، ایمان و امید و نیز خودباوری را در ملت ایران زنده کرد و روز به روز بر عزت و اقتدار مردم و نظام اسلامی ما در جهان افزود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: ملت ایران با تاسی از امام خمینی(ره) و نیز جانشین خلف ایشان طی ۴۴ سال گذشته در برابر استکبار ایستادگی کرده و اجازه نداده‌اند تا دشمنان اسلام و انقلاب به اهداف شوم خویش برسند.

وی اضافه کرد: امام راحل با شکست دادن هیمنه طاغوت و استکبار جهانی به مردم ایران آموخت که نه تنها نباید مقابل ظالمان سرخم کنند بلکه باید با آنها مبارزه کنند.

حجت الاسلام گرزین با بیان اینکه مردم ولی نعمتان واقعی انقلاب اسلامی هستند، ادامه داد: بدون تردید همراهی مردم، حضور در صحنه و ایستادگی آنها در برابر دشمنان سبب خنثی شدن نقشه‌های شوم استکبار جهانی طی چهار دهه گذشته علیه انقلاب ما شده است.

وی افزود: استکبار جهانی پس از پیروزی انقلاب شدیدترین تحریم‌ها، ترورها و جنگ هشت ساله را علیه انقلاب اسلامی به راه انداختند و تعداد زیادی از یاران امام(ره) و جوانان این مرز و بوم را به شهادت رساندند تا اراده و پیوند مردم با امام را قطع کنند اما نتوانستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اضافه کرد: امام خمینی (ره) با نهضت خویش، روح اسلام ناب محمدی (ص) و حقیقت دین را برای ملت ایران نمایان ساخت و مردم هم به خوبی از رهبر خود و در ادامه از خلف صالح آن رهبر فرزانه تبعیت کردند.

وی همچنین با اشاره به حوادث و اغتشاشات نیمه دوم سال گذشته در برخی شهرهای کشور، یادآور شد: طراح این حوادث دشمنان و استکبار جهانی بودند که با حضور با بصیرت مردم در صحنه شکست خوردند و فهمیدند که ریشه مردم و انقلاب اسلامی محکم‌تر از آن است که آنها فکر می‌کنند.

حجت الاسلام گرزین یادآور شد: امروز جمهوری اسلامی ما هفتمین ابرقدرت جهان است و این قدرت نه فقط در بعد نظامی، بلکه در حوزه اقتصادی، علمی، فرهنگی و سیاسی نیز مشهود است و کشورهای بزرگ جهان به آن اقرار کردند.

وی به سفر هشت ماهه ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی دور دنیا هم اشاره کرد و افزود: این سفر یکی از نشانه‌های قدرت ایران بود که توسط ۳۵۰ نفر از دریادلان و شیرمردان این سرزمین انجام شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با تاکید برضرورت آگاهی بیشتر مردم در برابر القائات دشمنان در فضای مجازی نسبت به مسائل و مشکلات کشور، اضافه کرد: با اقداماتی که دولت درحال انجام دارد و پیمان‌هایی که با دیگر کشورهای بزرگ جهان و منطقه منعقد کرده است، در آینده‌ای نزدیک، ایران اسلامی با جهش بزرگ اقتصادی روبرو خواهد شد.

دراین مراسم که در مسجد قائمیه گنبدکاووس برگزار شد، علاوه بر مسوولان ادارات و نهادها، جمع زیادی از مردم این شهرستان ۴۱۱ هزار نفری نیز حضور داشتند.

1402/03/16

تعداد بازدید: 4

T

T