برگزاری جلسه هم‌اندیشی برنامه‌های «دهه امامت و ولایت»

برگزاری جلسه هم‌اندیشی برنامه‌های «دهه امامت و ولایت»

جلسه برنامه‌ریزی دهه امامت و ولایت با محوریت «عید سعید غدیر» به همت قرارگاه فرهنگی و اجتماعی گرگان در سالن اجتماعات شهید سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد.

برگزاری جلسه هم‌اندیشی برنامه‌های «دهه امامت و ولایت»

به گزارش پایگاه خبری نهضت، به همت قرارگاه فرهنگی و اجتماعی گرگان جلسه برنامه‌ریزی دهه امامت و ولایت با محوریت «عید سعید غدیر» با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی، مدیر کل صداو سیمای استان گلستان و شهردار گرگان و جمعی از فعالان فرهنگی در سالن اجتماعات شهید سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد.

حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین در این جلسه اظهار کرد: قرارگاه فرهنگی و اجتماعی و عملیاتی همیشه در مناسبات مختلف فرهنگی و مذهبی پای کار بوده و توانسته با هم‌فکری هم برنامه‌های متناسب با زیست بوم استان طراحی کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: با توجه اینکه در شرایط حال حاضر کشور نیاز است برنامه‌های فاخر مناسبت‌های ملی و مذهبی د ر خور استان برنامه‌ریزی و توسط رسانه ها نشر داده شود.

وی ایام دهه کرامت و امامت را یکی از مهمترین برنامه‌های ملی و مذهبی برشمرد وگفت: واقعه غدیر خم یکی از بهترین و مهم‌ترین مناسبت‌های شیعیان است لذا باید از این مناسبت فاخر در تغییر دادن چهره استان به عنوان پیشرو و ایجاد قطب فرهنگی کشور نهایت استفاده را ببریم.

حجت الاسلام گرزین با اشاره به برنامه میهمانی چندکیلومتری به مناسبت روز عید غدیر خم در گرگان افزود: سعی ما براین است که از همه ظرفیت‌های مردمی در برگزاری پویش های محلی و راه‌اندازی موکب ها برای جشن و سرور استفاده کنیم.

در ادامه شکری نیا  در این جلسه بیان کرد: یکی از رسالت‌های اصلی صداو سیما پوشش ویژه برنامه‌های مذهبی و دینی بوده و تاکنون در این راه از هیچ کوششی فروگذار نکردیم.

مدیر کل صداو سیما گلستان با بیان اينکه صداو سیما برنامه‌های مفصلی را در ایام دهه امامت با بنیاد غدیر تدارک دیده است، ابراز کرد: جشن ده کیلومتری که سال گذشته در تهران برگزار شد بنا داریم این برنامه مهم امسال در استان برگزار شود و از تمامی ظرفیت‌های ویژه استفاده کنیم.

1402/03/17

تعداد بازدید: 4

T

T