سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی خبرداد؛

جشنواره «برهان» در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی خبرداد؛

جشنواره «برهان» در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام سید محمود حسینی از برگزاری جشنواره تولیدات محتوایی «برهان» با رویکرد تمدن‌سازی نوین اسلامی و ارائه الگوی رفتار متعالی در این استان خبرداد.

 

 

جشنواره «برهان» در آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام سید محمود حسینی سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در جمع خبرنگاران گفت: با بررسی به عمل آمده در زمینه آسیب‌های اجتماعی موجود در استان و در راستای عملیاتی شدن فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر بهره‌گیری از ابزار هنر در رساندن پیام به مخاطب و تمدن‌سازی نوین اسلامی و ظرفیت قرآن کریم در ارائه الگوی رفتار متعالی، جشنواره فراخوان تولیدات محتوایی «برهان» در اداره کل تبلیغات اسلامی استان طراحی شد.

وی افزود: این جشنواره در دو بخش دانش آموزی و بزرگسال با موضوع موضوع‌های «اخلاق و آداب اجتماعی، صبر و مدارا، توکل و امید، کمک به نیازمندان، حقوق شهروندی، حقوق خانواده و آیات تأثیرگذار قرآن کریم» برگزار خواهد شد.

حسینی ابراز داشت: جشنواره برهان در رشته‌های «عکس نوشته، پوستر، استوری موشن، پادکست و کلیپ» برگزار می‌شود و اداره کل آموزش و پرورش استان، مجمع طراحان طلوع و کانون فرهنگی – تبلیغی تنا در این جشنواره ما را همراهی می‌کنند.

سرپرست اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی بیان داشت: آثار ارسالی به جشنواره باید برگرفته از آیات قرآنی (آیه، ترجمه، شعر و...) باشد و برای انتخاب اثر، حد نصاب لازم باید کسب شود و هر هنرمند می‌تواند در دو رشته شرکت کرده و حداکثر سه اثر در هر رشته ارسال کند.حسینی گفت: جوایز آثار منتخب این جشنواره در دو بخش دانش آموزی و بزرگسال 150.000.000 ریال است و از توانمندی و تخصص صاحبان آثار منتخب استفاده به عمل خواهد آمد.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا 15 بهمن 1400 به این جشنواره ارسال کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: زمان برگزاری اختتامیه جشنواره 29 بهمن ماه سال جاری خواهد بود.

1400/10/30

تعداد بازدید: 5

T

T