۱ آذر | توصیه حجتالاسلام قمی به دانشآموزان در رویداد ملی سفارتخانههای مقاومت:
سراغ ارتباط گرفتن با دانشآموزان کشورهای محور مقاومت بروید
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی:
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: لازم است برای هماهنگی در امر تبلیغ و اعزام مبلغ، نقشه تقسیم کار میان نهادهای مختلف تبلیغی در گستره ملی تدوین شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، حجتالاسلام رضا عزت زمانی در نخستین نشست هم اندیشی «تبلیغ، چالشها و راهکارها» که در قم برگزار شد اظهار کرد: در نظامهای دستگاهی، این یک حالت طبیعی است که باید تقسیم کار صورت بگیرد و رهبر معظم انقلاب هم بر آن تاکید کردهاند. البته با توجه به ساختارهای متفاوت، به هماهنگی در مراحل و مراتب پایینتر امیدوارتر هستیم تا هماهنگی در سطوح بالا.
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه هماهنگی کامل، امری ایدهآل برای نهادهای تبلیغی است گفت: البته مدیرانی در حال حاضر بر سر کار هستند که به دنبال این هماهنگی بوده و هر یک، به نحوی کار را شروع کردهاند.
وی ادامه داد: لازم است دستگاههای تبلیغی این اراده را داشته باشند که یک نقشه مشترک برای تقسیم کار تدوین کنند و به نظرم اگر حتی نیمی از آن اجرایی شود، عملکرد موفقی خواهیم داشت.
حجتالاسلام عزت زمانی با بیان اینکه نقش هر یک از دستگاههای تبلیغی در این نقشه باید مشخص باشد گفت: هر نهاد هم ظرفیتهایی دارد که میتواند با خودش به میدان بیاورد و اگر تقسیم کاری صورت گرفت، نهاد دیگر ورود مدیریتی نداشته باشد.
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی افزود: میتوان این تقسیمبندی را بر مبنای جغرافیایی، کارکردی یا دیگر موضوعات انجام داد و البته اراده برای اجرای آنها از اهمیت زیادی برخوردار است.
1402/03/22
T
T