مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خبر داد:

فعالیت هزار مبلغ دینی در دهه اول محرم در استان گلستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان خبر داد:

فعالیت هزار مبلغ دینی در دهه اول محرم در استان گلستان

حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین در نشست خبری بمناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی از فعالیت هزار مبلغ دینی در دهه اول محرم در استان گلستان خبر داد.

فعالیت هزار مبلغ دینی در دهه اول محرم در استان گلستان

به گزارش پایگاه خبری نهضت، نشست خبری حجت الاسلام عباسعلی گرزین مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اصحاب و رسانه به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی در سالن اجتماعات شهید سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین در این نشست با بیان اینکه استان گلستان دارای هزار مبلغ است که نیمی از آن بانوان هستند، اظهار کرد: طبق پیش بینی‌ها این تعداد دهه اول محرم در استان به امر تبلیغ خواهند پرداخت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان یادآور شد: تا پایان سال گذشته ۲۰۰ مبلغ به صورت مستمر در مناطق مختلف فعالیت داشتند که اکنون طرح استقرار روحانی به حوزه علمیه واگذار شده است.

وی افزود: طی دو هفته باقی مانده به محرم حدود پنج نشست تخصصی برای مبلغان و مبلغین با حضور اساتید ملی و چهره‌های شاخص برگزار خواهیم کرد.

حجت الاسلام گرزین بیان کرد: به مناسبت سالروز تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی ۶۰۰ برنامه عمومی و تخصصی در سراسر استان برگزار خواهیم کرد که از این تعداد ۶۰ برنامه به صورت شاخص اجرایی خواهد شد که مهمترین آن ۱۰ شب ۱۰ مسجد است.

وی از راه اندازی بنیاد ملی نوجوانان برای نخستین بار در کشور خبر داد و گفت: این بنیاد با نام قرارگاه نوجوانی در استان ایجاد شده است.

1402/04/01

تعداد بازدید: 5

T

T