پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی

پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی

دکتر زنگانه استاندار گلستان به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی پیام تبریک صادر کرد.

پیام تبریک استاندار گلستان به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی

به گزارش پایگاه خبری نهضت، در متن پیام تبریک دکتر زنگانه استاندار گلستان بمناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم " الذین یبلغون رسالات الله ویخشونه و لایخشون احدا الا الله و کفی بالله حسیبا ”

تاسیس و شکل دهی نهادهای انقلابی یکی از اقدامات ارزشمند در ابتدای انقلاب اسلامی بود که امام خمینی (ره) اهتمام ویژه ای بر آن داشتند و سازمان تبلیغات اسلامی با هدف تبلیغ و عرضه اندیشه تابناک اسلام ناب محمدی (ص) بود.

سازمان تبلیغات اسلامی که امروز که در مسیر تبلیغ و اطلاع‌رسانی و پیشرفت فرهنگ دینی در جامعه گام های موثری برداشته‌ است، سرمایه‌ای مهم در راستای تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی و حرکت در مسیر تمدن سازی نوین اسلامی به شمار می‌رود .

همان طور که رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای مدظله العالی در این خصوص می فرمایند: سازمان تبلیغات اسلامی یکی از مهم‌ترین رویش‌های انقلاب اسلامی است.... این سازمان بحمدالله طی حدود ۴ دهه اخیر منشأ خدمات و برکاتی بوده است و امروز ضرورت وجودی آن نه‌تنها کاهش نیافته بلکه ضریبی فزاینده یافته است.

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی، این مناسبت را به کلیه سنگربانان جبهه تبلیغ فرهنگ دینی به ویژه علما و روحانیون و بانوان مبلغه ،فعالین فرهنگی و قرآنی ، مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) و هیئات مذهبی ، تبریک عرض نموده و ضمن آرزوی توفیق روزافزون و حرکت در مسیر مهم و ضروری جهاد تبیین ، امیدوارم فعالان این عرصه بتوانند در مسیر عرضه اندیشه های اسلامی موفق باشند.

1402/04/01

تعداد بازدید: 2

T

T