معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان:

سازمان تبلیغات اسلامی راهبری جامعه برعهده دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان:

سازمان تبلیغات اسلامی راهبری جامعه برعهده دارد

سیدعلی مهاجر گفت: راهبری جامعه و استمرار ارزش‌های دینی برعهده سازمان تبلیغات اسلامی دارد.

سازمان تبلیغات اسلامی راهبری جامعه برعهده دارد

به گزارش پایگاه خبری نهضت، نشست سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با مدیران و کارکنان تبلیغات اسلامی استان به مناسبت سالگرد تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و هفته تبلیغ و اطلاع رسانی دینی برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در این نشست اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی اتاق وضعیت است و استمرار ارزش‌های دینی و راهبری جامعه را برعهده دارد.

مهاجر بیان کرد: هدف همه ما ایجاد وحدت و اجرایی شدن فرمایشات مقام معظم رهبری است که باید جبهه‌ای بشویم و هم جبهه‌ای عمل کنیم.

در ادامه حجت الاسلام عباسعلی گرزین با بیان اینکه مهرواره محله همدل، روایت و نشر خوبیهاست، اظهار کرد: نکات امید آفرین، مثبت و هر عمل خیری که در محلات سراسر استان در حال انجام است در این مهرواره نشر داده می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه دیوار نگاره‌ها یکی از ضرورت‌های استان ما است، اضافه کرد: دیوارنگاره‌ها در روایت سازی موثر هستند.

وی از ایجاد نمایشگاه فصلی عرضه تولیدات عفاف و حجاب در سطح استان خبر داد و گفت: مسئولان استانی باید از افرادی که در مجموعه تولیدی‌های اقلام مرتبط با حجاب و عفاف فعالیت دارند حمایت کنند.

گرزین ابراز کرد: ایجاد نمایشگاه‌های برای ارائه ملزومات حجاب و عفاف با قیمت مناسب نیز یکی دیگر از راهکار‌های حمایت از تولید کنندگان و حقوق مصرف کنندگان در سطح استان است.

وی با اشاره به کمبود اعتبارات، تجهیزات و تهیه مکان مستقل برای ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان افزود: استانداری به ما کمک کند در اعتبارات دوره دوم سفر ریاست جمهوری این نیاز‌ها و خلاء‌ها جبران شود.

1402/04/03

تعداد بازدید: 4

T

T